بازدید مدیران کل اوقاف و میراث فرهنگی قزوین  از بقاع متبرکه الموت غربی

حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین از بقاع متبرکه منطقه الموت غربی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «سید مصطفی مجیدی» امروز (سه شنبه ۱۶ دی) در بازدید از بقاع متبرکه منطقه الموت غربی بیان کرد: امروز به همراه مدیرکل میراث فرهنگی استان، زیارتی از بقاع متبرکه در منطقه الموت داشتیم و از آستان مقدس چند امامزاده در این مطنقه بازدید کردیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین افزود: در ادامه سفرهای همراه با مدیران میراث فرهنگی از آوج، تاکستان و بوئین زهرا، این سفر انجام شد و امیدواریم در کنار هم بتوانیم اتفاقاتی خوبی را برای احیای اماکن مذهبی و حرم های این بزرگوان داشته باشیم.

 

وی عنوان کرد: ان شاالله با همت اهالی که در جوار بقاع متبرکه زندگی می کنند و با همت ادارات میراث فرهنگی و اوقاف قدم های بهتری برداشته شود وظیفه امروز ماست خدمتگذاران خوبی برای اماکن مقدس این باشیم.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین هم اظهار کرد: این سومین سفر است که به همراه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از بقاع متبرکه استان داریم، سفر اول در منطقه آوج و سفر دوم در تاکستان و بوئین زهرا و این سفر هم در منطقه الموت است.

 

«علیرضا خزائلی» یادآور شد: امیدواریم بتوانیم همکاری و کارهای مشترکی را در زمینه آبادانی بقاع متبرکه و بناهای تاریخی این بقاع داشته باشیم.

 

کد خبر 1012338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha