مجلس شورای اسلامی به ورزش حرفه ای کمک کند

تقی زاده از مجلس شورای اسلامی خواستار کمک به ورزش حرفه ای شد و گفت: امیدواریم مجلس انقلابی در بودجه و تلفیق سال ۱۴۰۰ مقدماتی را فراهم کند تا بتوان به ورزش حرفه‌ای کمک کرد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «جمشید تقی‌ زاده» ظهر امروز (سه شنبه 16 دی) در حاشیه آئین کلنگ زنی احداث هفت پروژه ورزشی وزارت ورزش و جوانان در شهرستان آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید نسبت به فضاهای ورزشی که تعریف می‌شود به مردم فهیم و ورزش دوست آبادان خدمات رسانی کنیم.

 

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به درخواست نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر کمک به تیم های لیگ برتری آبادان و قدردانی از کمک های مالی وزارت نفت افزود: با توجه به منع مجلس بر کمک مالی وزارتخانه ها به تیم های لیگ برتر، انتظار می رود موضوع کمک های مالی از سوی وزارت‌های مختلف به ورزش به شکل مصوب درآید تا بتوانیم در این باره نیز حمایت های خوبی را داشته باشیم.

 

وی از مجلس شورای اسلامی خواستار کمک به ورزش حرفه ای شد و تاکید کرد: امیدواریم مجلس انقلابی در بودجه و تلفیق سال 1400 مقدماتی را فراهم کند تا بتوان به ورزش حرفه‌ای کمک کرد.

 

تقی زاده آبادان را به عنوان پایتخت ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای معرفی کرد و ادامه داد: این شهرستان نیاز به تدوین طرح جامع و تفضیلی ظرفیت های ورزشی به منظور مشخص شدن کاربری ها و آغاز کارهای اجرایی در آن حوزه ها دارد.

 

وی به رویدادهای ورزشی از جمله المپیک، پارالمپیک و مسابقات آسیایی رشته‌های مختلف در سال آینده اشاره کرد و یاد اور شد: امیدواریم ورزشکاران ایرانی به ویژه استان خوزستان که در این رویدادها سهم و نقش مهمی دارد با درو کردن مدال‌های خوشرنگ برای کشور افتخارآفرینی کنند.

 

کد خبر 1012410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha