طرح ایران قوی راهبرد معرفتی در قالب زیست بوم مومنانه است

حجت الاسلام رضایی شهید حاج قاسم سلیمانی را اسطوره فرهنگ مقاومت خواند و گفت: طرح ایران قوی راهبرد معرفتی در جهت تبیین ارزش های ایمانی و معرفتی در قالب زیست بوم مومنانه است.

«حجت الاسلام رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در جریان اهمیت برخورداری مسجد از ساز و کار هدفمند در خصوص پیشبرد اهداف تبیینی اسلامی گفت: اندیشه ورزی از جمله نکات قابل تأملی است که در جریان همکاری های جمعی همواره مورد تأمل است.

امام جماعت مسجد جامع رجایی شهر کرج افزود: پرداختن به اصولی که در درک معارف الهی و دینی همواره مورد تأکید و اهمیت است می تواند اساس اهمیت طرح ایران قوی تلقی شود.

وی با اشاره جایگاه رسانه در تقویت باورهای ایمانی بیان کرد: شرایط شیوع بیماری کرونا زمینه ای را فراهم آورد تا با توجه به آن نسبت به استفاده صحیح از فضای مجازی بیش از پیش توجه شود به ویژه آنکه سایت خبری مسجد جامع کرج نیز در همین قالب آغاز به کار کرد.

امام مسجد جامع رجایی شهر کرج در ادامه با اشاره به برپایی آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره اسطوره ملی مقاومت در مسجد جامع رجایی شهر با همت پایگاه بسیج شهید جهازی ها و کانون فرهنگی هنری مسجد با هدف تبیین فرهنگ مقاومت برگزار شد.

کد خبر 1012507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha