۲۰ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گفت: ۲۰ بسته معیشتی همزمان با ایام فاطمیه به همت کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا مشگین شهر قرار گرفت.

«مجتبی ولی زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کمک های مومنانه خیرین و فعالان این کانون در قالب 20 بسته معیشتی همزمان با ایام فاطمیه در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا مشگین شهر قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) تصریح کرد: این بسته معیشتی شامل برنج 5 کیلویی، گوشت مرغ، گوشت قرمز، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی و روغن مایع بود.

 

وی اضافه کرد: این حرکت خداپسندانه در رواق همدلی این کانون برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» ثبت شده است و امیدواریم بتوانیم قدم های خیرخواهانه ای در این راستا برداریم.

 

ولی زاده یادآور شد: این حرکت نیکوکاری برای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) افزود: تاکنون طی چندین مرحله نیز کمک های معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر در بین نیازمندان این شهر توزیع شده است.

 

ولی زاده تاکید کرد: تاکنون برنامه های اجرایی و فرهنگی این کانون در رواق های مختلف طرح ملی «ایران قوی» ثبت شده است و علاقمندان برای آگاهی از فعالیت های فرهنگی این کانون می توانند به سامانه بچه های مسجد مراجعه کنند.

 

کد خبر 1012596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha