برگزاری اجتماع فاطمیون مسجدی‌ها در میدان بهارستان مشروط به دریافت مجوز است

حجت‌الاسلام والمسلمین ریخته‌گرزاده تهرانی گفت: مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) از بیستم تا سی‌ام دی ماه در مسجد هدایت برگزار می‌شود و برپایی اجتماع فاطمیون در میدان بهارستان مشروط به دریافت مجوز است.

حجت الاسلام والمسلمین «علی ریختهگرزاده تهرانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه ستاد اجتماعی فاطمی دفتر آیت الله العظمی وحید خراسانی از مراجع تقلید، در تهران، در مسجد هدایت واقع شده است، اظهار کرد: هر سال تعدادی از مبلغان دینی در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و امام جعفر صادق (ع) برای تبلیغ در مساجد و هیئت های مذهبی شهر تهران، در این مسجد مستقر می شوند.

 

امام جماعت مسجد هدایت (واقع در تهران، خیابان جمهوری اسلامی، بعد از چهارراه استانبول) افزود: ستاد اجتماعی فاطمی دفتر آیت الله العظمی وحید خراسانی از مراجع تقلید، در تهران، حدود 15 سال پیش تصمیم گرفت اجتماعی را با همکاری برخی از مساجد و هیئت های مذهبی منطقه 12 شهر تهران در میدان بهارستان برگزار کند که امسال نیز بنا داریم این اجتماع را برگزار کنیم.

 

وی با بیان اینکه ما به دنبال دریافت مجوز برگزاری اجتماعی فاطمی در میدان بهارستان هستیم و قرار است تصمیم گیری نهایی در این باره، روز شنبه (20 دی ماه) اعلام شود، گفت: طبیعتا علامندیم برای عرض ارادت بیشتر به ساحت مقدس حضرت صدیقه کبری (س) این اجتماع را برگزار کنیم با وجود این، تابع تصمیم مسئولان و مراکز مربوطه هستیم.

 

ریخته گرزاده تهرانی ادامه داد: مساجد توحید، حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، شفایحیائیان، سادات اخوی، فائق و حضرت سیدالشهدا (ع) از جمله مساجد مشارکت کننده در برگزاری اجتماعی فاطمی در میدان بهارستان هستند.

 

وی در پایان به برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از بیستم تا سی ام دی ماه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد هدایت اشاره و خاطرنشان کرد: به همین مناسبت، 200 بسته ارزاق و کارت هدیه میان گروه های مختلف مردم از جمله 50 روحانی و طلاب توزیع می شود.

کد خبر 1012681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha