نجات جان اعدامی توسط خیر لرستانی

خیر لرستانی با کسب رضایت از خانواده مقتول جان فرد محکوم شده به اعدام را نجات داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از  لرستان، مجیدبیژنی ، متولد ۱۳۶۵ در روستای بی منجگان کهگیلویه دیاربلادشاپور در ۲۴سالگی به علت دعوایی خانوادگی محکوم به اعدام شد.

 

این شخص  در حالی که در قرنطینه قبل از اعدام بسر می برد با مساعدت و جوانمردی بزرگمرد لرستانی از چوبه دار نجات یافت .
این خیر لرستانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: در حال خواندن اخبار در فضای مجازی و خبرگزاری ها بودم که خبری مبنی بر درخواست مادری برای نجات پسرش مواجه شدم.

 

«علی دولتشاهی»  افزود: این خبر حاکی از درخواست های مادر پیر بویراحمدی بود که در بدترین شرایط مالی و فقر مطلق با یک پسر سرطانی و یک فرزند در حال اعدام عاجزانه از مردم استمداد کمک برای رهایی فرزندش از چوبه دار می کرد.

 

خیرنیکوکار لرستانی بیان کرد: با خواندن هر خط خبر، تصویر مادرم در ذهن تدایی می شود وناخواسته اشک چشمانم جاری شد و با خود گفت به خاطر این مادر برای نجات فرزندش تلاش خواهم کرد.

 

دولتشاهی ادامه داد: برای رفع مشکل این خانواده با استاندار لرستان، استاندار کرمانشاه و کلانتری استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل دادگستری استان خوزستان و دادستان بهبهان رایزنی و درخواست کمک کردم.

 

وی افزود: همچنین با خانواده مقتول تماس گرفته و اندکی به ما فرصت داده تا رضایت این خانواده را با پرداخت کسری دیه جلب کنیم .
خیر نیکو کار لرستانی افزود: با تلاش های بی وقفه و مساعدت استانداران کرمانشاه، لرستان، خوزستان،کهکیلویه و دادگستری خوزستان و کهکیلویه توانستیم دعاهای مادر رنج کشیده مجید را به لطف پروردگار اجابت کنیم.

 

دولتشاهی ادامه داد:با پرداخت دیه رضایت خانواده مقتول را جلب کردیم و لبخندی گواراتر از عسل را بر لبان نگران وخسته مادر پیر و درد کشیده جاری شد.

 

خیر لرستانی ادامه داد: با شنیدن اشک های شوق مادربی پناه و رنج کشیده، حلاوت این آزادی و رسیدن فرزند به مادر پیر را برای این عزیزان به یاری دوستان محیا کنیم .

 

این خیر، سرمایه گذار نیکو کار اقتصادی و ورزشی با راضی‌کردن خانواده مقتول تنها کمتر از۹ساعت تا اعدام مجیدبیژنی توانست رضایت بگیرد و مبلغ کسری از پول رضایت را هم پرداخت و وی را به آغوش خانواده بازگرداند.

 

این خیر لرستان در استان لرستان و استان های همجوار تاکنون خدمات مختلفی برای کمک به مردم داشته است و بانی ساخت مسجد دولتشاهی در شهر خرم آباد هستند.

کد خبر 1012695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha