وضعیت واحدهای راکد تملک شده توسط بانک‌ها مشخص شود

سیدمحمدی با بیان اینکه با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی دولت باید وضعیت واحدهای راکد که توسط بانک‌ها تملک شده‌اند مشخص شود گفت: ما مکلف به مشخص شدن ۳۰ درصد واحدهای تحت تملک بانک‌ها هستیم تا فرصت سرمایه گذاری جدید پیش آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» ظهر امروز(چهارشنبه، 17دی) در جلسه بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خصوص تعیین تکلیف واحدهای تملک شده بانکی که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: در شهرستان صومعه‌سرا تعدادی واحدهای بزرگ و کوچکی وجود دارد که در سالهای گذشته به مشکل خورده و از چرخه تولید باز ایستادند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به نامگذاری سال به جهش تولید توسط مقام معظم رهبری افزود: در این زمینه در شهرستان اقدام به شناسایی این واحدها و با استفاده از شناسایی موانع آن واحدها، اقدام به برطرف کردن این موانع و بازگرداندن به چرخش تولید کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در این زمنیه صورت گرفته است گفت: به دستورالعمل ابلاغی مبنی بر اینکه باید طی 9 ماه برای تعداد مشخصی اشتغال صورت گیرد، جامه عمل پوشاندیم.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه تا پایان سال باید چند واحد راکد دیگر راه‌اندازی و فعال شود تصریح کرد: از طرفی به دنبال تحقق 30 درصدی واحدهایی هستیم که توسط بانکها تحت تملک قرار گرفته‌اند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی دولت باید وضعیت واحدهای راکد که توسط بانک‌ها تملک شده‌اند مشخص شود خاطرنشان کرد: ما مکلف به مشخص شدن 30 درصد واحدهای تحت تملک بانک‌ها هستیم تا فرصت سرمایه گذاری جدید پیش آید.

 

در ادامه «عبدالله حسین‌پور» با بیان اینکه در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی غیرفعال در شهرک صنعتی صومعه‌سرا بیشتر از واحدهای فعال است اظهار کرد: این مسئله سبب رکود شده و مسائل اقتصادی شهرستان را تحت‌الشعاع قرار داده است.

 

رییس شهرک صنعتی صومعه‌سرا افزود: 20 واحد از واحدهایی که قبلا فعال بوده‌اند و اکنون به صورت راکد و تحت تملک بانک‌ها هستند به فرمانداری معرفی شده‌اند تا در این کمیسیون تصمیمی‌گیری صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه تعدادی از سرمایه‌گذاران واحدهای صنعتی تعطیل هم متقاضی تسهیلات و سرمایه در گردش هستند تا از نوع کارشان را آغاز کنند خاطرنشان کرد: امید است گره‌ها یکی پس از دیگری باز شود و رونق اقتصادی خاصی را در شهرستان داشته باشیم.

کد خبر 1012802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha