تولید روزانه ۱۷ میلیون عدد ماسک استاندارد با همت بسیج و گروه های جهادی

حسن پور با اشاره به فعالیت ۲۰ هزازنفر در جریان تولید ماسک گفت: روزانه ۱۷ میلیون ماسک استاندارد در قالب ۵۰۰ کارگاه جهادی فعالیت دازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسن پور » با حضور در آیین افتتاحیه نخستین خط تولید پارچه ملت بلون ۹۵ درصد که چهارشنبه ۱۷ دی برگزار شد گفت: فعالیت مراکز تولید ماسک در قالب کاز جهادی در جریان شیوع بیماری کرونا در کشور رونق گرفت.

 

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور افزود: در حال حاضر ۵ هزار مرکز تولیدی جهادی ماسک در سطح کشور فعالیت دارند و روزانه ۱۷هزار ماسک استاندارد تولید می کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت ۲۰ هزار نفر در جریان تولید ماسک بیان کرد: در شرایطی که عده ای حتی از ازائه پارچه برای ماسک خودداری می کردند گروه های جهادی مردمی بسیج وازد صحنه شدند.

 

وی ادامه داد: راه اندازی اولین مرکز استاندارد ماسک با تولید روزانه ۱۷میلیون ماسک را در نظر خواهیم داشت که با اهتمام بسیج محقق شد.

 

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در پایان با ضروری خواندن جلوگیری از تولید ماسک های غیرمجاز خاطرنشان کرد: بسیج و گروه های جهادی با اهتمام ویژه ای تا پایان کرونا اهتمام ویژه ای برای تولید ماسک دارند.

کد خبر 1012892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha