مشارکت دستگاه ها در برگزاری پنجمین جشنواره ابوذر استان کهگیلویه و بویراحمد

جلسه هماهنگی و هم افزایی پیرامون برگزاری پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست هماهنگی و هم افزایی پیرامون برگزاری پنجمین جشنواره رسانه ای «ابوذر» در استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز (۱۷ دی ماه) با حضور مدیران و مسئولان استان برگزار شد.

 

سرهنگ «جمشید ارسلان جو» در این نشست به اهمیت رسانه در زندگی امروز اشاره کرد و گفت: توجه به امیدآفرینی در تولیدات رسانه ای، فراهم آوردن فضای رقابتی سالم بین رسانه های استان، افزایش نقش رسانه های استان در کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش توجه رسانه ها به معضلات و مشکلات بومی و خاص استان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره رسانه ای ابوذر در استان است که پنجمین دوره آن نیز امسال به همت بسیج رسانه و مشارکت دستگاه های مختلف استان برگزار می شود.

 

مسئول ستاد اقشار بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از همکاری های دکتر پوران فرد و دکتر یزدان پناه در دانشگاه علوم پزشکی و هم چنین ادارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف شهرستان بویراحمد، هلال احمر استان و معاونت فرهنگی سپاه فتح که در برگزاری جشنواره های قبل با بسیج رسانه استان همکاری کردند، ادامه داد: ان شالله به جهت اهمیت حوزه رسانه و لزوم توجه به این حوزه، پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان با مشارکت و همکاری بسیاری از سازمان ها و دستگاه های استان برگزار خواهد شد.

 

«احد جمالی»، معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تقدیر از زحمات اصحاب رسانه استان در برهه های مختلف، برگزاری جشنواره و تقدیر از تولیدات برتر و امید آفرین را با اهمیت خواند.  

 

«فخرالدین رضایی» نیز در این نشست گفت: یکی از مهم ترین اهداف این جشنواره ارزیابی و ارتقای سطح کارکرد و نقش مهم رسانه در بازتاب اخبار و واقعیت های های موجود در جامعه است.

 

مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: محورها و بخش های این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، روابط عمومی استانداری، شهرداری و دیگر دستگاه های استان بررسی و انتخاب می شوند.

 

در ادامه این نشست، شهردار یاسوج و اکبری تبار رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان و دیگر اعضای جلسه به بیان نظرات خود پیرامون برگزاری هر چه بهتر جشنواره پرداختند.

 

در پایان مصوب شد ادارات مختلف نظرات خود را در خصوص محورهای مدنظر به دبیرخانه  جشنواره در بسیج رسانه اعلام کنند تا پس از جمع بندی، در پوستر جشنواره استفاده شوند.

 

پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۰ دی ماه آغاز می شود و تا پایان بهمن ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1012893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha