رئیس مجلس مشکلات طرح‌های آبرسانی و عمرانی بام ایران را پیگیری کرد

عباسی برنامه نخستین روز از سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان چهارمحال و بختیاری را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد «اقبال عباسی» شامگاه (چهارشنبه ۱۷ دی) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر هوایی خود به شهرستان ‌های اردل، لردگان، بروجن و بن از تعدادی از طرح‌ های مهم این شهرستان دیدن کرد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رئیس قوه مقننه در سفر به شهرستان اردل پس از دیدار با جمعی از مردم این شهرستان از محور ارتباطی اردل به دوپلان و تونل گورمیزه بازدید کرد و قول مساعد داد تا تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل این طرح که عملیات اجرایی آن بیش از ۱۰ سال به طول انجامیده را پیگیری کند.

 

عباسی، رسیدگی به مشکلات آلودگی نفتی در شهر سرخون را از دیگر برنامه‌های محمدباقر قالیباف برشمرد و تصریح کرد: رئیس قوه مقننه در بازدید هوایی از منطقه سخت‌گذر و کوهستانی میانکوه از موقعیت جغرافیایی خطوط انتقال نفت مارون به اصفهان، پیگیر مشکلات ناشی از شکستگی لوله نفت در این منطقه شد و وعده داد تا با گفت‌ و‌ گو با وزیر نفت در خصوص ارتقای ایمنی خط لوله و پیگیری خسارت‌ها و مطالبات مردم اقدام کند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری، بازدید هوایی از چاه‌های نفتی ساتع و ریگ و سدهای خرسان سه و کارون چهار را از جمله برنامه‌های سفر محمدباقر قالیباف به شهرستان‌ های لردگان و خانمیرزا برشمرد و اظهار داشت: دیدار مردمی و بازدید میدانی از جاده لردگان به ایذه از دیگر برنامه‌های سفر رئیس مجلس به این منطقه بود که امید است با توجه به اهمیت ایمنی این محور ارتباطی، اعتبار لازم را برای سرعت ‌بخشی به این محور نیز در برنامه‌های مجلس قرار گیرد.

 

عباسی با اشاره به بازدید رئیس قوه مقننه از مجتمع فولاد سفیددشت و کارخانه تولید ورق خودرو در شهرستان بروجن، خاطرنشان کرد: تکمیل زنجیره تولید فولاد از موضوعاتی بود که در این بازدیدها مورد تاکید قرار گرفت.

 

وی، بازدید از طرح بن به بروجن را آخرین برنامه محمدباقر قالیباف در نخستین روز از سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد و افزود: در این بازدید که در منطقه یانچشمه شهرستان بن انجام گرفت به برسی مشکلات آبی استان و ضرورت اجرای طرح آبرسانی بن به بروجن تاکید شد.

 

کد خبر 1012908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha