مراسم « چهل شب، چهل مسجد» در یزد برگزار می شود

مراسم « چهل شب، چهل مسجد» به مناسبت رحلت آیت الله مصباح یزدی در مساجد یزد برگزار می شود.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه (س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همچنین رحلت آیت الله مصباح یزدی گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد همزمان با این ایام برنامه های مختلفی دارد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه های کانون های به صورت غیر حضوری و برخی از برنامه های نیز به صورت محدود و حضوری برگزار می شود.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به رحلت آیت الله مصباح یزدی گفت: آیت الله مصباح به عنوان یکی از علمای دینی ما بودند که خدمات زیادی به اسلام و انقلاب کرده بودند و اگرچه متاسفانه ایشان در جمع ما حضور ندارند اما این خدمات ایشان همچنان در جهان اسلام جاری خواهد بود.

وی گفت: در این راستا ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد و اداره کل تبلیغات اسلامی یزد اقدام به برگزاری برنامه « چهل شب، چهل مسجد» کرده اند .

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد:این چهل مسجد از بین کانون های مساجد فعال انتخاب شده اند که اجرای سرود مقاومت توسط گروه سرود فجر جاوید، سخنرانی و روضه خوانی از جمله برنامه های این مراسم است.

کد خبر 1012961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha