مرحوم آیت الله مصباح یزدی، در رابطه با ولایت پذیری، حجت را برای ما تمام کرد

آیت الله دژکام گفت: مرحوم آیت الله مصباح یزدی، در رابطه با ولایت پذیری، حجت را برای ما تمام کرد و وظیفه ولایت پذیری را باید مورد توجه قرار دهیم، حجت در روز قیامت، میزان عمل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (پنج شنبه 18 دی) در مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی، که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: مرحوم آیت الله مصباح، در رابطه با ولایت پذیری، حجت را برای ما تمام کرد و وظیفه ولایت پذیری را باید مورد توجه قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه حجت در روز قیامت، میزان عمل هستند، تاکید کرد: نقش عالمان مشخص کننده، مسیر ملت است چرا که راه بصیرت و ولایت پذیری را بر مردم روشن می کند.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه مسئولین باید به آنچه که می گویند و اعلام می کنند، متعهد باشند، حتی این مورد در برگزاری زمان جلسات هم صادق است، افزود: قلم علما بر خون شهدا مقدم است و این نشان از اهمیت علم دارد.

خاطر نشان می شود، در جوار این مراسم بداهه نویسی خوشنویسان شیرازی در رابطه با آیت الله مصباح یزدی شکل گرفت، این مراسم به همت نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد.

 

کد خبر 1013008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha