پیدایش مسائل اجتماعی به دلیل تنگ نظری ها است

وطنی گفت: بخشی از پیدایش مسائل اجتماعی باز تولید آن براساس تنگ نظری ها به مسائل اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علیرضا وطنی» ظهر امروز (پنجشنبه 18 دی) در کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان گلستان اظهار کرد: در تیرماه جلسات تخصصی اعضای هیئت اندیشه ورز با رویکرد وضعیت آمایشی استان برگزار شد.

 

دبیر هیئت اندیشه ورز کارگروه سلامت زنان و خانواده گلستان ادامه داد: بنا شد در این هیئت اندیشه ورز یک اولویت اجتماعی را براساس برنامه ششم توسعه در نظر بگیریم ولی متاسفانه هیچ حمایتی از این هیئت اندیشه ورز صورت نگرفته است.

 

وطنی بیان کرد: بخشی از پیدایش مسائل اجتماعی باز تولید آن براساس تنگ نگری ها به مسائل اجتماعی است و نیاز است که حمایت های بیشتری در این زمینه اتفاق بیفتد.

 

وی افزود: برای انجام ماموریت ها به شناسایی مسائل کمتر دیده شده چندین راهکار ارائه کردیم و نیاز به حمایت مادی و معنوی دستگاه های اجرایی داریم.

 

دبیر هیئت اندیشه ورز کارگروه سلامت زنان و خانواده گلستان خاطرنشان کرد: داده های مربوط به مسائل اجتماعی در پنج سال اخیر را با مکاتبه با 16 دستگاه اجرایی خواستار شدیم و برخی از دستگاه ها تنها به صورت مختصر نسبت به پاسخ به این مکاتبات اقدام کردند.

کد خبر 1013036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha