توسعه قطار شهری در جنوب شهر شیراز قابل تقدیر است

آیت الله دژکام گفت: اقدامات شهرداری شیراز برای ارائه خدمات شهروندان جنوب شهر شیراز و احداث ایستگاه های قهرمانان، عادل آباد و ... قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «آیت الله دژکام»، امروز (پنجشنبه 18 دی) در بازدید از روند اجرایی خط 2 متروی شیراز گفت: اقدامات شهرداری شیراز برای ارائه خدمات شهروندان جنوب شهر شیراز و احداث ایستگاه های قهرمانان، عادل آباد و ... قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: احداث این ایستگاه ها در تسهیل و تسریع رفت و آمد درون شهری نقش موثری دارد و افتتاح ایستگاه در حال احداث «امام حسین (ع)» نیز موجب رفع مشکلات بخشی از مشکلات شهروندان در تردد درون شهری خواهد شد.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: احداث ایستگاه خط 2 مترو «امام حسین (ع)» در عمق ۳۰ متری زمین قرار دارد و انجام عملیات فنی در آن بسیار دشوار بوده است.

تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) با تقدیر از تلاش مهندسان ایرانی در اجرای قطار شهری شیراز بیان کرد: این پروژه ها توسط مهندسان ایرانی اداره می شود و نیاز به مشاور خارجی نداریم.

آیت الله دژکام ادامه داد: لازم است تا در مورد این موفقیت ها اطلاع رسانی موثر انجام شود تا مردم با روند انجام کار و موفقیت ها آشنا شوند.

وی تاکید کرد: پیشرفت پروژه ها در بحران کرونا کار دشواری است که شهرداری شیراز در انجام آن موفقیت آمیز عمل کرده است و اجازه نداده تا پروژه ها متوقف شوند.

خاطر نشان می شود، امام جمعه شیراز، شهردار شیراز و چند نفر از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و مدیران شهری از روند اجرایی خط 2 متروی شیراز و ایستگاه های در حال احداث میانرود، عدالت، استقلال و امام حسین (ع) بازدید کردند.

کد خبر 1013040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha