عملکرد رسانه‌های انقلابی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان درخشان بود

بصیری به نقش موثر اصحاب قلم در مقابله با بیماری کرونا و کاهش آسیب‌های این بیماری در جامعه اشاره کرد و گفت: عملکرد درخشان رسانه‌های انقلابی در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نشان داد که جبهه انقلاب اسلامی همواره در همه عرصه‌ها در تلاش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «مسعود بصیری» امروز پنج شنبه(18 دی) در جریان سفر خود به استان مرکزی در دیدار با مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی، به ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج رسانه پرداخت و گفت: بسیج رسانه از سال ۹۱ در کشور تشکیل شده که مهمترین هدف این سازمان تقویت جبهه رسانه ای انقلاب در ابعاد مختلف است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور تشکیل یک جبهه واحد از نیروهای انقلابی در رسانه ها را مهمترین رسالت بسیج رسانه دانست و بیان کرد: بسیج رسانه در سطح کشور بیش از ۱۴ هزار نفر عضو فعال دارد.

 

وی با اشاره به اینکه این عزیزان در راستای انتشار و تولید محتوا برای مقابله با اهداف دشمنان در فضای مجازی و رسانه ای فعالیت دارند، ادامه داد: اعضای بسیج رسانه با حداقل ترین هزینه و نیرو بیشترین اثرگذاری را دارد که محور آن پای کارآوردن ظرفیت ها و توانمندی ها است.

 

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت های این سازمان اضافه کرد: حل مشکلات خبرنگاران، اصحاب رسانه و رسانه های انقلاب اسلامی از مهمترین اولویت های بسیج رسانه است.

 

بصیرتی رفع دغدغه های اصحاب رسانه را امری ضروری دانست و گفت: ما معتقدیم که اصحاب رسانه برای اثرگذاری بیشتر در جامعه نباید دغدغه های حاشیه ای داشته باشند به همین دلیل با مشارکت و هم افزایی دستگاه های فرهنگی باید به نحو احسن در راستای رفع دغدغه های این قشر زحمت کش تلاش کنیم.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور به توانمند سازی نیروهای انقلابی نیز تاکید کرد و گفت: در حال حاضر در این راستا بیش از ۱۷ میلیون نفر ساعت آموزش انجام شده و بیش از ۱ میلیون آن در سطح تهران بوده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گذشت یک سال از شیوع ویروس کرونا و فعالیت اصحاب رسانه در این راستا بیان کرد: اصحاب رسانه در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به موقع تلاش های گسترده ای انجام دادند.

 

این مقام مسئول به نقش موثر اصحاب قلم در مقابله با بیماری کرونا و کاهش آسیب های این بیماری در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: عملکرد درخشان رسانه های انقلابی در راستای خنثی کردن توطئه های دشمنان در طی این مدت نشان داد که جبهه انقلاب اسلامی همواره در همه عرصه ها در تلاش است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در پایان امیدبخشی و ایجاد فضای نشاط در جامعه را از مهمترین وظایف اصحاب رسانه دانست و بیان کرد: رسانه های انقلابی باید با استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های عظیم خود این اقدام مهم را انجام دهند و گام موثری در راستای پیشبرد اهداف انقلاب شکوهمند ایران اسلامی بردارند.

کد خبر 1013101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha