بسیج رسانه تشکلی فعال در برابر توطئه های دشمنان

حجت الاسلام عباسی گفت: بسیج رسانه تشکلی فعال در برابر توطئه های شوم دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «مهدی عباسی» امروز (18 دی) در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، ضمن تقدیر از فعالیت های اصحاب رسانه در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به موقع و دقیق در برنامه ها و زمان های مختلف، گفت: امید است همواره شاهد فعالیت و تلاش این قشر متعهد و انقلابی باشیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز به برکت مجاهدت ها و اقدامات اثرگذار نیروهای انقلابی در رسانه ها شاهد یک تحول جدی در حوزه فرهنگ و رسانه ارزشی هستیم، افزود: این اقدامات جای تقدیر و تشکر دارد و همگان باید در راستای تحقق اهداف دینی و فرهنگی با این عزیزان همکاری کنیم.

 

وی به هم افزایی و همگرایی خوب رسانه های استان و تلاش های شبانه روزی آنها اشاره کرد و ادامه داد: این همدلی و همراهی نیز قابل تقدیر است چرا که سبب حرکت بهتر در مسیر ارزش ها و اهداف والای انقلاب اسلامی می شود.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه بسیج رسانه یکی از مهمترین تشکل های است که امروز می تواند در برابر توطئه ها و نقشه های دشمنان بسیار اثر گذار باشد، گفت: خوشبختانه در طی این سال ها عملکرد موفقی از خود برجای گذاشته است و همواره با آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و روشنگری به موقع توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است.

 

حجت الاسلام عباسی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر کادر سازی، شبکه سازی و تربیت نیروی جوان و کارآمد در رسانه ها، بیان کرد: این مهم یک ضرورت است که بسیج رسانه می تواند در این راستا تلاش کند و با تربیت نیروهای انقلابی و ارزشی در میسر ارزش های انقلاب گام های اساسی بردارد.

 

وی در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: بسیج رسانه باید در راستای تبیین و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق بیانیه گام دوم تلاش کند و ترویج سبک زندگی اسلامی و تبیین فرهنگ دینی را در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر 1013107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha