طرح ملّی ایران قوی بیانگر توانمندی های کانون های فرهنگی مساجد است

شفافیت و صدق بیان در ارائه آراء و عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله محورهایی است که در جریان طرح ملی فهما در قالب ثبت فعالیت ها در ۱۲ رواق بیان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست هم اندیشی با رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز که پنجشنبه ۱۸ دی در سالن جلسات ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد گفت: طرح ملی ایران قوی فرصتی برای بیان و برآورد ظرفیت توانمندی های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: شفافیت و صدق بیان در ارائه آراء و عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله محورهایی است که در جریان طرح ملی فهما در قالب ثبت فعالیت ها در ۱۲ رواق بیان می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش رابطان در زمینه سرعت دهی به درخواست ها بیان کرد: رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد هم تراز با مدیران کانون های فرهنگی هنری مسجد نقش ویژه ای در سرعت بخشی و برپایی ویژه برنامه های اثرگذار فرهنگی هنری دارند.

 

شکری اظهار کرد: دغدغه های بسیاری با توجه به مسائل اقتصادی وجود دارد ولی این نقطه ضعف می تواند با اهتمام نیروهای کانون فرهنگی مسجد تبدیل به فرصت ارزشمندی تلقی شود.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: همراهی و هماهنگی رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایجاد زیرساخت های مناسبت به منظور ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد با کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد دیده شده است که در این خصوص انتظار می رود شاهد تحولات موثری باشیم. 

 

 

کد خبر 1013134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha