عده ای به دنبال بزک کردن آمریکای بایدن نباشند

نیازمند با بیان اینکه عده ای به دنبال بزک کردن آمریکای بایدن نروند چون مذاکره فایده ای ندارد، گفت: باید به دنبال خنثی کردن اثر تحریم ها باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محسن نیازمند» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز( 19دی) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت با گرامیداشت سالروز قیام 19 دی 1356 مردم قم گفت: این قیام مانند تبری بود که ابراهیم زمان بر هیمنه طاغوت فرود آورد.


مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان با بیان اینکه قیام مردم قم در اعتراض به مقاله توهین آمیز روزنامه اطلاعات علیه امام راحل صورت گرفت، افزود: احمد رشیدی مطلق در این مقاله قیام 15 خرداد را محکوم و کشف حجاب را امری پسندیده دانست.


وی اذعان داشت: قیام مردم قم ماهیت دینی و مذهبی داشت و مردم در این جنبش، توهین به امام را توهین به دین، دیانت و اسلام اعلام کردند.


نیازمند یادآور شد: این قیام در ایامی صورت گرفت که هفته قبل از این واقعه، کارتر، رییس جمهور وقت آمریکا در سفری به ایران، حمایت کامل خود را از شاه اعلام کرد و مردم با قیام 19 دی ماهیت ضد استکباری خود را نشان دادند.


وی خاطرنشان ساخت: قیام 19 دی مردم قم، نقطه عطفی در مبارزات علیه شاه بود و ماجراهای پیوسته بعد از آن منجر به پیروزی انقلاب شد.


مسئول بسیج دانشجویی گیلان گفت: مردم پس از این قیام متوجه وابستگی رژیم شاه به آمریکا شدند و قیام آنها ماهیت دینی و ضد استکباری داشت.


وی اظهار کرد: آنهایی که از مبارزه با آمریکا خسته شده اند، بدانند طبق پیش بینی رهبر انقلاب دوران افول آمریکا رسیده است.


نیازمند گفت: آمریکا را در شرایطی می بینیم که مردم در آنجا به خیابان ها و مراکز دولتی ریخته اند و بالا رفتن از دیوارهای کنگره، ما را یاد بالا رفتن از دیوارهای سفارت آمریکا در سال 1358 می اندازد.


وی ادامه داد: شرایط آمریکا در منطقه هم به جایی رسیده که وجود خرج های هنگفت و سنگین باید چراغ خاموش و شبانه به منطقه سفر کنند.


مسئول بسیج دانشجویی گیلان تاکید کرد: آمریکای ترامپ و بایدن فرقی نمی کنند و عده ای به دنبال بزک کردن آمریکای بایدن نروند.


وی گفت: مذاکره فایده ای ندارد و باید به دنبال خنثی کردن اثر تحریم ها برویم.
نیازمند اعلام کرد: مردم ما هوشیارند و مراقبت آنها در جلوگیری از تحریف واقعیت ها به دشمنان انقلاب اجازه تحریف نمی دهد.


مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان خاطرنشان ساخت: دشمنان اگر نقطه ضعفی در ما ببینند حاج قاسم ها و دکتر فخری زاده ها را به شهادت می رسانند.

کد خبر 1013233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha