پرداخت وام ۳۰ میلیارد ريالی به متقضایان حوزه گردشگری و صنایع دستی گلوگاه

جعفری گفت: بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات در سال جاری به متقاضیان گردشگری و صنایع دستی پرداخت شد.

«علی اکبر جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در گلوگاه اظهار کرد: تلاش برای توسعه زیرساخت های گردشگری در شهرستان گلوگاه به عنوان شرقی ترین شهر مازندران که هم مرز با استان‌های گلستان و سمنان است می تواند در توسعه اقتصادی منطقه اثرگذار باشد.

 

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلوگاه افزود: تسهیل روند سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری می‌تواند بسیاری موانع موجود سر راه سرمایه‌گذاری گردشگری را برطرف و به رونق و توسعه این صنعت سبز کمک کند.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه به توسعه زیرساخت‌های گردشگری برای رشد آن گفت: اگر تسهیلات حوزه گردشگری با نرخ بهره پایین در اختیار متقاضیان در بخش گردشگری و صنایع دستی قرار گیرد؛ شاهد توسعه همه جانبه در این بخش ها خواهیم بود.

 

جعفری گفت: بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات تا پایان سه ماهه سوم سال ۹۹ به متقاضیان گردشگری و صنایع دستی پرداخت شد.

 

وی ضعف زیرساخت های گردشگری در مناطق نمونه گردشگری و عدم تبلیغات رسانه‌ای در فضای مجازی، نبود دفتر خدمات سیاحتی و گردشگری در شهرستان گلوگاه و‌ نبود اعتبارات مورد نیاز با بهره پایین و همچنین ارائه تسهیلاتی با بهره بالا را مهمترین چالش پیش روی صنعتگران حوزه گردشگری گلوگاه اعلام کرد.

 

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلوگاه یادآور شد: مهمترین معضلات و مشکلات پیش‌ روی میراث فرهنگی و گردشگری در گلوگاه، فراهم نبودن زیر ساخت های لازم تسهیلاتی در این بخش است که امیدواریم برطرف شود.

کد خبر 1013237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha