تحقق عدالت یکی از مأموریت های بیانیه گام دوم انقلاب است

آیت الله حسینی همدانی گفت: یکی از مأموریت‌های بیانیه گام دوم تحقق عدالت است که از وظائف جدی دستگاه قضاست. تا بتواند با برقراری عدالت امید مردم را افزایش داده اعتماد آنان به حاکمیت را بیشتر کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، به نقل از روابط عمومی دفنر نماینده ولی فقیه در البرز « آیت الله سیدمحمدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه 19 دی گفت: یکی از مأموریت‌های بیانیه گام دوم تحقق عدالت است.

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: یکی از مأموریت‌های بیانیه گام دوم تحقق عدالت است که از وظائف جدی دستگاه قضاست. تا بتواند با برقراری عدالت امید مردم را افزایش داده اعتماد آنان به حاکمیت را بیشتر کند. سند راهبردی تحول قضائی قوه قضائیه را که یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب بود، و بر اساس هفت مأموریت تنظیم‌شده مطالعه کردم و لازم است که تشکر کنیم از آینده‌نگری و روشن‌بینی ریاست محترم قوه و تحولات امیدوارکننده‌ای که در دست اقدام دارند و نتیجه آن با عملیاتی شدن این نقشه راه که با همفکری گروهی از حقوقدان‌ها و فقها و قضات تهیه‌شده ان‌شاءالله عدالت قضائی خواهد بود. لازمه این کار این است که تحقق سند به یک گفتمان و مطالبه عمومی تبدیل شود لذا گروه‌های نخبه و قلم داران و تریبون داران باید اقدام لازم را داشته باشند.

خبرگزاری‌ها در تهیه خبر تقوا و امانت‌داری را رعایت کنند

خطیب نماز جمعه کرج افزود: خبرگزاری‌های مجازی و غیره در تهیه خبر، در تیتر زدن و بیان مطلب تقوا و امانت‌داری را رعایت کنند. گاهی مطلبی را تقطیع و استفاده نادرست می‌کنند که این خلاف است اگر بیگانگان این کار را بکنند، خوب دشمن‌اند و مقاصدی دارند اما در داخل انتظار چیز دیگری است. به‌هرتقدیر خبرهای مورد تائید مربوط به اینجانب باید از طریق روابط عمومی دفتر باشد. هر خبری از بنده منتشر شود غیر از طریق روابط عمومی مورد تائید نیست.


شورای های شهر از مصوب کردن طرح‌هایی که به مردم خسارت میزند جدا خودداری کنند

امام جمعه کرج افزود: نظافت و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی وظیفه دینی و انسانی است لذا همه کمک کنیم که شهری زیبا تمییز و چشم‌نواز داشته باشیم. به مسئولین شهری در این مهم همکاری کنیم. جمع‌آوری پسماند منازل و زباله را در ساعت مقرری که گفته‌شده بین ساعت ۸ تا ۹ جدی بگیریم. و با این کار از زحمات پاکبانان محترم قدردانی عملی بکنیم.

وی ادامه داد: مطلب دیگر اینکه باید توجه داشته باشیم که شورای شهر و شهرداری‌ها از مصوب کردن طرح‌ها و لایحه‌هایی که به مردم خسارت میزند جدا خودداری کنند. طرح‌هایی این روزها مورد مصوبه قرارگرفته و تصویب‌شده که ضررش به بدنه مردم می‌رسد که ان‌شاءالله در نوبت بعد اگر لازم شد عرض می‌کنم.

هیچ مسئولی راجع به خرید واکسن از آمریکا، انگلیس و فرانسه حرفی نزند

نماینده ولی فقیه در البرز اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب را که امروز فرمودند قطعاً ملاحظه کردید یا خواهید کرد. مطالب مهمی را فرمودند درباره برجام فرمودند که اصلاً موضوع برجام نیست و موضوع رفع تحریم‌هاست. امکان دارد اگر اصرار کنیم که برجام برگردد ضررش بر ما بیشتر باشد هر قوت تحریم برداشته شد ما هم به وعده‌هایی که دادیم عمل می‌کنیم. از اول گفتیم وعده در مقابل وعده این نکته مهمی بود که ایشان گفتند.

نکته دیگری را که گفتند و مهم بود این بود که آقایان مسئولین سخن از ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور را نزنند. ایشان همان‌طور که قبلاً هم فرموده بودند که من اعتمادی به آمریکا و به فرانسه هم حتی اعتماد ندارم اگر این‌ها بلد بودند برای خودشان کار می‌کردند، لذا دیگر از امروز هیچ مسئولی راجع به خرید واکسن از آمریکا، انگلیس و فرانسه نزند و جان مردم را به مخاطره نیاندازد.


وی خاطرنشان کرد: در همین روزها شاهد بزرگ‌ترین رزمایش پهپادی غرب آسیا هم هستیم. بعد از تثبیت قدرت موشکی کم‌نظیر ایران حالا باید آفرین گفت به جوانان دانشمند ایران اسلامی با ساخت و بهره‌گیری از پهپادها. این پهپادها درست در زمان سخت تحریم‌های ظالمانه ساخته‌شده‌اند. از تولید تا بهره‌برداری، داخلی هستند. نیروی جوان حزب‌اللهی در مسیر قوی شدن و شعار ما می‌توانیم با استفاده از توان بومی چنین دستاوردی را برای ایران آن‌هم قبل از اینکه دوره تحریم تسلیحاتی تمام شود فراهم کرده است. و ایران را در ردیف یکی از قدرت‌های پهپادی جهان قرار داده‌اند. یعنی یکی از پنج کشور اول هستیم. و البته ایران این فناوری را در اختیار کشورهای محور مقاومت قرار داده است. می‌بینید که آن‌ها امروز عربستان را می‌زنند و جاهای دیگر، فناوری‌اش را از ایران گرفتند.

به گفته وی، تنوع عملیاتی، سرعت و قدرت تخریب هرکدام از این پهپادها در نوع خودش بی‌نظیر است. پرواز از روی شناورها، پرواز برد بلند، پهپادهای انتحاری نقطه زن، پهپادرهگیر، پهپاد شناسایی این‌ها اجازه نفس کشیدن به دشمن را نمی‌دهند. خواب را از چشمان آن‌ها گرفته. رزمایشی که ضمن امیدبخشی و امنیت آفرینی کامل به منطقه و محور مقاومت، این پیام را به بدخواهان و دشمنان به‌خصوص آمریکا و اسرائیل می‌دهد که همه تحرکات شما در منطقه، زیر نظر تیزبین غیور مردان نیروهای مسلح ایران است و اگر نابخردی کنید و تعرضی یا حرکتی برعلیه منافع جمهوری اسلامی داشته باشید واکنش ایران، با آمادگی کامل، سریع، پرقدرت و پشیمان کننده خواهد بود.

 دوران پسا آمریکا شروع‌شده است / بایدن پدر داعش است

وی اظهار کرد: سالیان سال است که راجع به بطلان و پوچ بودن تفکر و عمل لیبرال دمکراسی و نظام سرمایه‌داری غرب سخن گفته می‌شود و استدلال می‌شود اما هیچ‌کدام به‌اندازه حوادث اخیر که حقیقت آمریکا را به رخ مردم دنیا کشید مؤثر نبودند. خدای تعالی رحمت کند امام راحل عظیم الشان را که زودتر از خود آن‌ها فروپاشی نظام کمونیستی را خبر داد و حتی خیرخواهانه آنان را دعوت به صلاح کرد. درست همان اتفاق و پیش‌بینی در دوران زعامت سیدناالقائد رقم خورد و ایشان از افول و فروپاشی عن‌قریب لیبرال دمکراسی غرب خبر دادند. و این روزها بی‌هویتی و بحران مشروعیت در آمریکا که تلاش می‌کرد فرهنگ غالب دنیا، فرهنگ او باشد را همه عالم دیدند. دمکراسی که امروز با حکومت‌نظامی می‌خواهد قدرت را منتقل کند.

وی ادامه داد: گفته سران کشورها را شنیدید. حتی به نظرم بعض از کسانی که در ایران قائل به کدخدائی آمریکا بودند این روزها سخنانشان را تعدیل کردند مقداری. به تعبیر خود غربی‌ها دوران پسا آمریکا شروع‌شده است و باز در داخل عده‌ای غرب‌زده واداده نیایند بگویند مثلاً بایدن با ترامپ فرق می‌کند و حتماً با آمدن این‌یکی رونقی فراهم می‌شود. آمریکا آمریکاست چه با چهره ترامپ چه با چهره بایدن. اگر کسی دنبال کرده باشد و نقطه نظرات را مطالعه کرده باشد به‌خوبی می‌فهمد که بایدن به‌شدت از رقیبش برای ایران خطرناک‌تر است. او که طراح نقشه‌های خطرناک برای منطقه غرب آسیا و به وجود آورنده داعش بود. پدر داعش است بایدن. به‌زودی بر مسند قدرت و اجرای طرح‌هایش می‌نشیند لذا باید باصلابت و قدرت از منافع کشور و ملت دفاع کرد. و ما تا زمانی که آمریکا آمریکاست دست از شعار همیشگی مرگ بر آمریکا بر نخواهیم داشت.

 

 

کد خبر 1013289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha