آغاز پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزندان من»  در کرمانشاه

نظری، گفت: با آغاز پویش ملی “من مادرم ، بچه های ایران فرزندان من” در کرمانشاه علاوه بر امر مقدس مدرسه‌سازی به اشاعه ی فرهنگ وقف و صیانت و نگهداری از مدارس نیز کمک خواهد شد.

 مرزبان نظری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: خوشبختانه در طرح آجر به آجر شاهد حضور و مشارکت پررنگ خیرین مدرسه‌ساز بودیم به نحوی که از لحاظ میزان مشارکت مردم و تعداد افراد شرکت کننده، جزء استان‌های برتر کشور بودیم.

 

وی خاطر نشان کرد: حضور بانوان در این پویش به معنای حضور مادران نسل‌های آینده خواهد بود و علاوه بر مشارکت آنها در ساخت مدارس جدید، امیدواریم به ایجاد فرهنگ وقف و صیانت و نگهداری از مدارس نیز کمک کند.

 

نظری تصریح کرد: خوشبختانه هم اکنون هم تعداد قابل توجهی از خیرین مدرسه ساز را بانوان تشکیل می‌دهند و حضور پررنگ‌تر آنها بیش از هر چیز سبب نهادینه شدن فرهنگ وقف در سیستم آموزشی کشور خواهد شد.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: از مهم‌ترین ارکان توسعه در هر کشوری، مدرسه و امکان تحصیل است. با مدرسه و به طور کل با آموزش می‌توان بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را برطرف نمود.

 

 

وی اظهار کرد: سامانه آجر به آجر برای جمع آوری کمک های خیرین در امر مدرسه سازی همچنان فعال است و مردم  خیر می توانند با مراجعه به سامانه آجر به آجر (ajorbajor.ir)  و انتخاب نام استان کرمانشاه  در این طرح مشارکت داشته باشند.

کد خبر 1013299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha