ارائه خدمات درمانی  به ۱۵۰هزار شهروندان دهلرانی

مدیر درمانگاه بقیه الله الاعظم (عج) دهلران گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون این درمانگاه به بیش از ۱۵۰ هزار نفر در بخش های مختلف درمانی خدمت ارائه کرده است.

«علی عبدالهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا تا کنون کادر درمان و پرسنل این درمانگاه خدمات قابل قبولی به مراجعه کنندگان ارائه داده است.

 

 وی تصریح کرد:  در بحث سلامت و ارائه خدمات پزشکی به شهروندان این درمانگاه تلاش کرده است  که تخصص های مورد نیاز شهرستان را  جذب کند.

 

مدیر درمانگاه بقیه الله الاعظم (عج) دهلران وابسته به موسسه تامین درمان بسیجیان تصریح کرد: در حال حاضر پزشک عمومی و پرستاری، دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه، رادیولوژی و سونوگرافی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، گفتار درمانی، روانشناس، مامایی وچندین متخصص به شهروندان ارائه خدمت می کنند.

 

عبدالهی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۹۰ میلیون ریال به دارندگان کارت درمان بسیجیان و عموم مردم برای ارائه خدمات درمانی تخفیف داده شده است.

 

وی ادامه داد: این درمانگاه برای رفاه حال شهروندان علاوه بر بیمه پایه در زمینه  بیمه تکمیلی هم با اکثرسازمان های بیمه ای همکاری دارد.

 

مدیر درمانگاه بقیه الله الاعظم (عج) دهلران وابسته به موسسه تامین درمان بسیجیان، افزود: در حال حاضر تعداد  ۲ پزشک فوق تخصص شامل قلب و عروق و اطفال  و ۹ پزشک متخصص شامل، متخصص جراحی عمومی، زنان و زایمان، متخصص داخلی ۲ پزشک، متخصص کلیه و مجاری ادراری ۲ پزشک، متخصص  گوش، حلق وبینی، سونوگرافی، متخصص ارتوپدی در این درمانگاه مشغول ارئه خدمات به شهروندان هستند.

 

عبدالهی گفت: با استقرار پزشکان متخصص و فوق تخصص در این درمانگاه مراجعه شهروندان به شهرهای همجوار برای درمان کاهش پیدا کرده است به طوری که ما شاهد این هستیم که از شهرها و بخش های همجوار برای درمان به شهرستان دهلران مراجعه می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: این درمانگاه در زمینه نسخه نویسی الکترونیک یکی از مراکز درمانی پیشگام در سطح استان بوده و کلیه خدمات پزشک عمومی، آزمایشگاه،  رادیولوژی و سونوگرافی و داروخانه به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و بیمه سلامت بصورت الکترونیکی ارائه می شود.

کد خبر 1013373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha