نخستین مجلد از مجموعه «سردار سرافراز» منتشر شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از انتشار کتاب «جلوه هایی از شخصیت حاج قاسم» نخستین مجلد از مجموعه چهار جلدی «سردار سرافراز» خبر داد.

«میثم نمکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: کتاب «جلوه هایی از شخصیت حاج قاسم» نخستین مجلد از مجموعه چهار جلدی «سردار سرافراز» منتشر و وارد بازار نشر شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: این کتاب تالیف سرهنگ «محمد علی نژاد» پاسدار کاشانی و از یادگاران دفاع مقدس است که با ۲۳۰ صفحه در قطع وزیری در ۵ هزار نسخه به زیور طبع آراسته شده است.

 

نمکی ادامه داد:  «در امتداد راه حاج قاسم»، «پژواکی از حماسه و جهاد حاج قاسم» و «به وقت شهادت و انتقام سخت» سه مجلد دیگر این مجموعه است که به زودی منتشر خواهد شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: نویسنده در مجموعه چهار جلدی سردار سرافراز چهره بین المللی مقاومت با قلمی شیوا و روان در ۳۱ فصل جلوه‌ هایی از شخصیت حاج قاسم سلیمانی را به رشته تحریر در آورده است.

 

نمکی خاطر نشان کرد: مراسم رونمایی از کتاب «جلوه هایی از شخصیت حاج قاسم» همراه با رونمایی از یک تابلو نقاشی در حوزه سماع خط با عنوان «سیر و سلوک تا شهادت» اثر استاد سعید بوجار آرانی همزمان با سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعدادی از همرزمان سردار شهید سلیمانی و با تجلیل از خانواده شهید شهروز مظفری همراه شهید سلیمانی در مجموعه فرهنگی آموزشی کوثر شهرستان قم برگزار شد./

کد خبر 1013579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha