هنرمندان در خلوت خود آثار خوبی در سمپوزیوم مفاخر خلق کردند

طبیب آرا هنرمند مجسمه‌ساز گفت: سمپوزیوم تعاریف دیگری دارد ولی در سومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی مفاخر، هنرمندان توانستند در خلوت خود آثار خوبی خلق کنند.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، «طبیب آرا» درباره برگزاری سومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی مفاخر گفت: من مجسمه استاد داریوش صفوت را ساختم که ساخت این مجسمه چند روزی است که تمام شده است. برای ساخت این مجسمه مهم‌ترین موضوع برای من شباهت‌سازی بود و زیبایی در مرحله اول قرار داشت. همچنین برای من حس و حال و بیان مجسمه در این پرتره مهم بود که خوشبختانه در این زمینه‌ها کاملا موفق بودم و به ساختاری که مد نظرم قرار داشت رسیدم.

وی در ادامه افزود: برگزاری سمپوزیوم مفاخر به صورت آنلاین مزایا و معایبی دارد که به نظرم مزایای سومین سمپوزیوم بیشتر از معایب آن بود زیرا هنرمندان در کارگاه‌های خود مجسمه‌ها را ساختند و به همین دلیل وقت و تمرکز کافی داشتیم و از این جهت کاملا راحت بودیم و در شرایط فکری آسوده آثارمان را ساختیم.

آرا تاکید کرد: البته برپایی سمپوزیوم تعاریف دیگری دارد ولی هنرمندان توانستند در خلوت خود آثار خوبی برای این رویداد خلق کنند.

وی در پایان گفت: به نظرم این سمپوزیوم به بهترین نحو برگزار شد و تیم اجرایی بر موضوع و کار اشراف کامل داشتند و هنرمندان هم کارهای خوبی ارائه دادند.

سومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی مفاخر ایران با موضوع دانشمندان کشور، این روزها با حضور 21 هنرمند مجسمه‌ساز به شکل آنلاین در حال برگزاری است.

کد خبر 1013601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha