هنرمندان فارس در تولید نمایش های خیابانی با محوریت شهید سلیمانی مطلوب عمل کرده اند

سهرابی گفت: با استفاده از زبان هنر و تئاتر خیابانی می توان آسیب های اجتماعی و هشدارهای لازم را در استان فارس فریاد زد و هنرمندان استان فارس در تولید نمایش هایی با محوریت سردار شهید قاسم سلیمانی و سیرت شهدا مطلوب عمل کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (شنبه 20 دی) با اشاره به نخستین سالگرد شهید سلیمانی به خبرنگاران گفت: چراغ تئاتر خیابانی در استان فارس به احترام شهید سردار سلیمانی روشن شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: اجرای تئاتر خیابانی نقش موثری در از بین بردن ترس مردم در دوران پسا کرونا ایفا می کند.

وی اضافه کرد: لازم است تا از هم اکنون برای اجرا و توسعه تئاترهای خیابانی در استان اقدامات بیشتری به انجام برسانیم و برای آن سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم.

سهرابی تصریح کرد: آرامش بزرگترین سرمایه جامعه است که باید در بازگشت آن بکوشیم و هنرهای نمایشی نقش مطلوبی در این مسیر دارند و باید ترس از حرکت‌های فرهنگی و هنری در جامعه از بین برود.

وی ادامه داد: نمایش ها در سایت «بهونه» و آدرس اینستاگرامی @alireza.bahoone و به صورت زنده در سایت www.bahooone.com قابل مشاهده بوده است.

سهرابی اضافه کرد: با استفاده از زبان هنر و تئاتر خیابانی می توان آسیب های اجتماعی و هشدارهای لازم را در استان فارس فریاد زد و هنرمندان استان فارس در تولید نمایش هایی با محوریت سردار شهید قاسم سلیمانی و سیرت شهدا مطلوب عمل کرده اند.

وی با اشاره به اجرای گروه های هنری به نام سردار سلیمانی مقابل محوطه باز تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس، دانشگاه شیراز، مجتمع خلیج فارس و محوطه پایانه مترو گفت: نمایش ها با رعایت نکات بهداشتی برپا شد و تعدادی از آنها نیز به صورت زنده آنلاین و بدون حضور تماشاگر نمایش داده شدند.

کد خبر 1013617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha