طالقان در وضعیت کرونایی آبی و دیگر شهرستان های البرز زرد شدند

شهبازی با اعلام کاهش میزان آمار بستری و تلفات ناشی از بیماری کرونا در البرز گفت: شهرستان طالقان در وضعیت آبی و دیگر شهرستان های استان البرز به رنگ زرد در شرایط شیوع بیماری کرونا قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « استاندار البرز» طی نشست ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا که شنبه ۲۰ دی برگزار شد گفت: شهرستان طالقان در وضعیت آبی و دیگر شهرستان های استان البرز به رنگ زرد در شرایط شیوع بیماری کرونا قرار گرفتند. 

 

شهبازی با اعلام کاهش میزان مرگ و میر و بستری بیماران ناشی از کرونا در البرز افزود: همراهی و همگامی مجموعه های مختلف در استان البرز در جریان مقابله با کرونا با فعالیت جهادی گروه های سپاه و بسیج در محلات مختلف استان البرز عامل اصلی کاهش میزان مرگ و میر و بستری ناشی از بیماری کرونا در این استان است.

 

وی با اشاره به هوشیاری شهروندان و ادامه حفظ فاصله گذاری و مقررات بهداشتی و ایمنی بیان کرد: محدودیت های تردد کرونا از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح همچنان ادامه دارد.

 

استاندار البرز در پایان خاطرنشان کرد: موسسات داخلی اقدام به تولید واکسن کرونا کرده اند که به زودی این واکسن برای گروه های حساس و دیگر گروه ها در چهار فاز استفاده می شود.

 

 

کد خبر 1013659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha