انجمن مبلغان فلسطین، بسته شدن مسجد ابراهیمی را محکوم کرد

انجمن مبلغان فلسطین در بیانیه ای با محکومیت اقدام صهیونیست ها در بستن درهای مسجد ابراهیمی به بهانه کرونا، اعلام کرد: مساجد و مقدسات اسلامی خط قرمز ما هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «امد»، انجمن مبلغان فلسطین با صدور بیانیه ای بسته شدن درهای مسجد ابراهیمی از سوی صهونیست ها در شهر الخلیل را محکوم و اعلام کرد: اشغالگران صهیونیست به اقدامات تروریستی خود ادامه می دهند و راه تزویر و نیرنگ را برای توسعه رژیم خود در پیش گرفته اند.

 

در این بیانیه آمده است: مساجد نیز از این حملات تروریستی که به دعوت راست گرایان افراطی صورت می گیرد، در امان نیستند، اگر سازمان های عربی و برخی کشورهای عرب راه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در پیش نگرفته بودند، این رژیم تا این حد به اقدامات تروریستی خود نمی توانست ادامه بدهد.

 

در ادامه بیانیه آمده است: ما ادامه سیاست های اشغالگران در حق مردم فلسطین و هتک حرمت به مساجد را محکوم می کنیم.

 

انجمن مبلغان فلسطین همچنین اقدام صهیونیست ها علیه مقدسات اسلامی در تعطیلی مسجد ابراهیمی به بهانه کرونا را محکوم کرده و گفتند: تعطیلی باب الرحمه و سخت گیری به نمازگزاران در ورود به مسجدالاقصی، اقدامی دیگر برای یهودی سازی است و صهیونیست ها با این اقدامات تلاش دارند تا هیکل سلیمان را در این مکان مقدس بنا کنند.

 

انجمن مبلغان فلسطین در بیانیه خود به چهار بند اشاره کردند:

 

اول- مساجد و مقدسات اسلامی خط قرمز ما هستند و ما اجازه نمی دهیم صهیونیست ها به اقدامات خود ادامه دهند و تلاش خود را برای حفظ کرامت و مقدسات اسلامی به کار می بندیم.

 

دوم- از مقامات مسئول و مقامات رسمی می خواهیم نقش فعالی در حمایت از مساجد و مقدسات اسلامی در برابر تجاوزات صهیونیست ها ایفا کنند.

 

سوم-انجم مبلغان فلسطین از مردم می خواهد در برابر اقداما ت شهرک نشینان ایستادگی کنند و با حضور در مساجد و اقامه نماز در آن، پایداری خود را نشان دهند.

 

چهارم- انجمن مبلغان فلسطین از تمامی محافظان به خاطر پایداری شان در برابر اشغالگران تشکر می کند و حضور آنان در حمایت از مسجدالاقصی، جهاد در راه خدا است.

کد خبر 1013758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha