اهدا ۶۰۰ دستگاه لوازم گرمایشی به مدجویان همدان

بحیرایی ، از اهدا ۴۰۰ دستگاه بخاری و ۲۰۰ دستگاه آبگرمکن گازی به نیازمندان همدان خبر داد و گفت: در زمستان امسال ۶۰۰ دستگاه لوازم گرمایشی به ارزش یک میلیارد تومان به مددجویان همدانی اهدا شده است.

«علی بحیرایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در زمستان امسال 600 دستگاه لوازم گرمایشی به ارزش یک میلیارد تومان به مددجویان اهدا شده است.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان عنوان کرد: 600 دستگاه لوازم گرمایشی شامل 400 دستگاه بخاری و 200 دستگاه آبگرمکن گازی به خانواده‌های تحت حمایت ساکن مناطق محروم استان که امسال از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند تقدیم ‌شده است.

 

وی با بیان اینکه این لوازم گرمایشی با هدف تأمین آسایش و رفاه خانواده های محترم تحت پوشش بین آنان توزیع‌شده است، افزود: این اقلام بر اساس سرکشی‌ مددکاران این خانواده ها از وضعیت آنان و برای بر طرف شدن نیاز فوری این عزیزان در زمستان امسال به حضورشان تقدیم شده است.

 

بحیرایی با ذکر این موضوع کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان یکی از برنامه‌های مستمر این نهاد است تاکید کرد: همه ساله در ابتدای زمستان، به مددجویان ساکن در مناطق محروم و سردسیر به‌ویژه نقاطی که به‌تازگی به شبکه گاز متصل شده‌اند، اهدا می‌شود.

 

وی افزود: برای تهیه و توزیع این تعداد بخاری و آبگرم کن دیواری، بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان در ادامه گفت: با تصویب نمایندگان مجلس، مددجویان تحت حمایت این نهاد از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و دهیاری و هزینه‌های انشعابات آب، فاضلاب و برق و گاز برای واحدهای مسکونی اختصاص‌یافته به آنان بر اساس الگوی مصرف معاف‌ هستند.

 

بحیرایی ضمن بیان مجدد نیاز خانواده‌های تحت حمایت به لوازم ضروری زندگی خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران عزیز می‌توانند کمکهای خود را از طریق ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان به دست نیازمندان برسانند.

کد خبر 1013820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha