تعیین درصد جانبازی آزادگان دزفول به دور از واقعیت است

آوایی با اشاره به دیدار با معاون رئیس جمهور و رویس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان کشور گفت: برخی شاخصه‌ها در زمینه تعیین درصد جانبازی آزادگان دزفول لحاظ نشده است.

«سید احمد آوایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: به منظور پیگیری و اجرای عدالت در تعیین درصد جانبازی آزادگان شهرستان با اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و‌ امور ایثارگران دیدار و گفتگوهایی صورت گرفت.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تعیین درصد جانبازی آزادگان دزفول را به دور از واقعیت دانست و افزود: در تعیین میزان درصد جانبازی آزادگان باید به سه محور رزمندگی، جانبازی و اسارت توجه شود که متاسفانه این شاخص ها در خصوص آزادگان دزفول اجرایی نشده است.

 

وی آزادگان را نماد استقامت، شجاعت و ایثار دانست و‌ اضافه کرد: آزادگان در دوران اسارت، سنگین ترین فشارهای روحی و جسمی را تحمل کردند اما یک قدم از مواضع خود که همان ایستادگی بر ارزش های اسلام‌ و انقلاب و همچنین روحیه والای میهن پرستی بود عقب ننشستند و این مهم است که آزادگان را در تاریخ جنگ شاخص قرار داده است.

 

آوایی تصریح کرد: نادیده گرفتن آسیب های ناشی از دوران اسارت اجحاف در حق آزادگان است و‌ ضمن احقاق حق این عزیزان باید در اسرع وقت میزان جانبازی آزادگان شهرستان دزفول به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

 

کد خبر 1013863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha