۲۸ بسته حمایتی کانون نیکان بین مستضعفان مارکده ای توزیع شد

عرب مارکده گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری نیکان ۲۸ بسته حمایتی را با کمک های خیرین و بسیج مسجد جمع آوری و بین نیازمندان و مستضعفان مارکده ای که از قبل شناسایی شده بودند توزیع کردند.

«نصرالله عرب مارکده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری نیکان ۲۸ بسته حمایتی را با کمک های خیرین و بسیج مسجد جمع آوری و بین نیازمندان و مستضعفان مارکده ای که از قبل شناسایی شده بودند توزیع کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نیکان مسجد جامع روستای مارکده ادامه داد: فعالان این کانون برای مقابله با شیوع کرونا و حمایت از اقشار آسیب پذیر، با تمام قوا به میدان آمده اند در حد توان خود به نیازمندان و آسیب دیده گان از کرونا کمک رسانی می کنند.

 

عرب مارکده گفت: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب‌گوجه ‌فرنگی، حبوبات، شکر، سویا و ماکارونی است که بین خانواده‌های شناسایی شده توزیع شد.

 

وی ابراز کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های جهادی فعالان کانون فرهنگی هنری نیکان به منظور کمک به نیازمندان در حال اجرا است و پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب و توصیه به همدلی و کمک مومنانه، این اقدامات توسعه یافت و در این مرحله توزیع بسته‌های معیشتی در میان نیازمندان انجام می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نیکان مسجد جامع روستای مارکده ادامه داد: توزیع گوشت متبرک قربانی، لوازم التحریر دانش آموزان، گوشت نذر قربانی، توزیع دستکش های یکبار مصرف، ضدعفونی و گندزدایی مساجد و معابر، توزیع مواد ضدعفونی کننده و آموزش های رعایت نکات بهداشتی با توزیع برشورهای ویژه بیماری کرونا از دیگر خدمات و فعالیت های کانون فرهنگی هنری نیکان روستای مارکده است.

 

کد خبر 1013876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha