کتابخانه های عمومی استان البرز در قالب اقدامات کنترلی ویروس کرونا بازگشایی شدند

آشتیانی با اعلام خبر بازگشایی کتابخانه های عمومی استان البرز گفت: همزمان با وضعیت زرد کرونایی در کرج و دیگر شهرستان های استان البرز کتابخانه های عمومی استان البرز در قالب اقدامات کنترلی ویروس کرونا بازگشایی می شوند.

« هادی آشتیانی» با اعلام خبر بازگشایی کتابخانه های عمومی استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: همزمان با وضعیت زرد کرونایی در کرج و دیگر شهرستان های استان البرز کتابخانه های عمومی استان البرز در قالب اقدامات کنترلی ویروس کرونا بازگشایی می شوند. 

 

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز افزود: وضعیت های مختلف در جریان شیوع ویروس کرونا در سطح استان سنجیده و مبتنی بر آن براساس اجرای اقدامات کنترلی کتابخانه های عمومی استان البرز باز می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه طی این مدت تمامی کتابخانه های عمومی استان بسته بودند و تنها در بستر مجازی فعالیت کتابخانه ها جریان داشت بیان کرد: با اعلام وضعیت زرد اعضاء کتابخانه ها با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی می توانند از امکان مطالعه و دریافت کتاب در کتابخانه های عمومی استان البرز بهره مند شوند.

 

وی اظهار کرد: در جریان بازگشایی کتابخانه ها، ضروری است اعضاء از ماسک استفاده کنند و در سالن های مطالعه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به مطالعه بپردازند. 

 

آشتیانی با اعلام تعطیل بودن بخش نابینایان کتابخانه های عمومی بیان کرد: به صورت هفتگی و بنابر اعلام ستاد مبارزه با کرونا در استان البرز وضعیت شیوع بیماری در شهرستان های بررسی می شود.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز خاطرنشان کرد: طرح پیک کتاب در شهرستان کرج و ساوجبلاغ اجرا می شود، در این راستا علاقمندان برای امانت کتاب با شماره ۳۲۸۱۱۶۱ و ۴۴۲۳۵۶۵۵ می توانند تماس حاصل بفرمایند و کتاب مورد نظر خود را در منزل تحویل بگیرند.

 

 

کد خبر 1013895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha