۱۶ هزار انشعاب متعلق به شهرداری مشهد از شرکت های خدماتی شناسایی شد

طاهری گفت: با پیگیری اداره تعاملات تاکنون ۱۶ هزار انشعاب در طرح های توسعه عمرانی شهرداری مشهد که امتیاز آن توسط شرکت های خدماتی جمع آوری شده بود، شناسایی گردید.

«قاسم طاهری» در گفتگو با خبرگزاری شبستان از مشهد، در خصوص شناسایی و جمع آوری انشعابات شهرداری در طرح های توسعه عمرانی، بیان کرد: شهرداری مشهد همواره طرح های توسعه عمرانی از جمله بافت فرسوده آبکوه را در پروژه های خود برنامه ریزی می کند، لذا با اجرای این طرح های توسعه ای، انشعاباتی از جمله آب، برق و گاز مربوط به ملک خریداری شده توسط این شرکت ها جمع آوری می شود.

 

رئیس اداره توسعه تعاملات اداره کل هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرداری مشهد افزود: از زمان راه اندازی پروژه های طرح های توسعه عمرانی، بعد از اجرای هر پروژه انشعابات توسط شرکت های خدماتی جمع آوری می گردید در حالی که این امتیازات متعلق به شهرداری بوده است. از طرفی شهرداری در ساخت پروژه های جدید اداری خود نیازمند خرید انشعابات جدیدی بود که باید از این شرکت های خدماتی بصورت نقدی خریداری می کرد.

 

وی اظهار داشت: اداره تعاملات با پیگیری های خود توسط اداره کل املاک و خزانه داری شهرداری در ابتدا شناسایی حدود 3 هزار انشعاب را پیگیری کرد که با برگزاری جلسات مختلف در نهابت 16 هزار انشعاب شناسایی و به تفکیک مشخص شدند. جهت جلوگیری از انباشته شدن مشابه گذشته دستورالعمل جمع آوری انشعابات تهیه و به شرکت های خدماتی ارائه شد که بر اساس این دستور العمل شرکت های خدماتی موظف به باز پرداخت ارزش امتیازات به نرخ کارشناسی روز شدند.

 

طاهری همچنین بیان کرد: این 16 هزار انشعاب به تفکیک آب، برق وگاز در یک بانک اطلاعاتی برای اولین بار جمع آوری می شوند.

 

کد خبر 1013928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha