اجرای تمام برنامه های فرهنگی و هنری استان در چهارچوب سند تحول فرهنگی فارس

سهرابی گفت: در پی تصویب سند نهایی سند تحول فرهنگی در استان فارس، تمام برنامه های فرهنگی و هنری فارس در چهارچوب آن اجرا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (یکشنبه 21 دی) در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: برای تدوین سند تحول فرهنگی در استان فارس از نظرات تمامی فعالان حوزه فرهنگ در استان بهره گیری می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: پس از اعلام نظر تمامی این فعالان در نهایت، این برش استانی برای تصویب به صحن شورای اسلامی شهر شیراز ارسال خواهد شد.

وی اضافه کرد: از تمام فعالان عرصه فرهنگ در استان از جمله دانشجویان، اساتید و ... برای اعلام نظرات خود در این حوزه دعوت می کنیم که برای دفاع از طرح های خود در صورت لزوم در صحن شورا نیز حاضر شوند.

سهرابی با تاکید بر اجرای تمامی برنامه‌های فرهنگی و هنری بر اساس سند تحول فرهنگی استان بیان کرد: در پی تصویب سند نهایی، تمام برنامه های فرهنگی و هنری فارس در چهارچوب آن اجرا خواهند شد.

وی ادامه داد: تمدن سازی چیزی شبیه به جواهر سازی است که به دقت و توجه به اصول مختلف نیاز دارد و برای تدوین سند تحول فرهنگی در استان فارس تمامی فعالان این حوزه باید پای کار بیایند و احساس مسئولیت کنند.

سهرابی اعلام کرد: شهرستان‌های نی ریز، سپیدان، کوار، فراشبند، فیروزآباد، آباده و رستم در سال ۹۹ بیشترین جلسات را در این حوزه برگزار کرده اند که شایسته تقدیر است.

کد خبر 1014027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha