ایجاد فرصت برای تبدیل هنر به گفتمان در فضای آموزش و پرورش

خادمی گفت: تبدیل هنر به گفتمان در فضای آموزش و پرورش از نتایج برگزاری نخستین جشنواره «فرهنگی هنری معلمان هنرمند کشور» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید خادمی»، امروز (یکشنبه 21 دی) در نشست خبری نخستین جشنواره «فرهنگی هنری معلمان هنرمند کشور» به متولی گری فارس گفت: تبدیل هنر به گفتمان در فضای آموزش و پرورش از نتایج برگزاری نخستین جشنواره «فرهنگی هنری معلمان هنرمند کشور» است.

دبیر نخستین جشنواره «فرهنگی هنری معلمان هنرمند کشور» افزود: این جشنواره در 6 شاخه آفرینش های ادبی، نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تمام معلمان شاغل رسمی، پیمانی، قراردادی و حق التدریسی و کارکنان و کارشناسان اداری، مدیران، مربیان و مشاوران امکان شرکت در این جشنواره را دارند و هر نفر تنها در یک رشته می تواند شرکت کند.

خادمی اعلام کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره با مراجعه به وب سایت artistteachers.ir از 21 دی تا 10 اسفند 99 فرصت ارسال آثار خود را دارند که آثار در اسفند و فروردین داوری خواهد شد و در هفته شیراز و هفته معلم در اردیبهشت ماه، اختتامیه جشنواره و تقدیر از برگزیدگان به انجام خواهد رسید.

وی تاکید کرد: شکل گیری جشنواره ای با این نگاه پس از ده ها سال در نظام آموزشی کشور، حاصل نگاه فرهنگی به استان فارس است.

کد خبر 1014053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha