افتتاح بوستان «خورشید کلاه» در دهه مبارک فجر

اسکندر پور گفت: بوستان «خورشید کلاه» در «زیباشهر» به مساحت ۱۵ هزار مترمربع در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد و از پروژه های مطلوب شیراز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (یکشنبه 21 دی) در بازدید از پروژه های شهرداری منطقه سه شیراز گفت: با رشد آپارتمان شهری در کلانشهرها لازم است به ایجاد فضاهای عمومی و تفریحی بیشتر توجه کنیم.

شهردار شیراز ادامه داد: ایجاد پیاده روهای کوهستانی و مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده راه ها در سال های اخیر با همین هدف در مناطق مختلف شهر شیراز مورد توجه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: مسیر دوچرخه سواری پارک کوهستانی «نور» در دامنه های کوه «نور» و مشرف به «دروازه قرآن» شیراز به طول 2 کیلومتر فرصت مطلوبی برای شهروندان ایجاد می کند و تا پایان سال 99 به بهره برداری خواهد رسید.

اسکندرپور با اشاره به پیاده راه سلامت شهرک «رکن آباد» نیز گفت: در این محوطه 6 هزار مترمربعی به انسان محوری و توسعه فضاهای ورزش و سلامتی توجه ویژه شده است.

وی ادامه داد: بوستان «خورشید کلاه» در «زیباشهر» به مساحت ۱۵ هزار مترمربع در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد و از پروژه های مطلوب شیراز است.

کد خبر 1014059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha