البرز آماده برپایی انتخاباتی امن، بی طرف و پرشور است/ کسب رتبه اول کشوری در عرصه احیاء واحدهای تولید

شهبازی با اعلام کسب رتبه نخست کشوری در عرصه احیاء واحدهای تولیدی در استان البرز گفت: استان البرز آماده برپایی انتخاباتی امن، بی طرف و پرشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشست ستاد انتخابات « شوراها و ریاست جمهوری» که یکشنبه ۲۱ دی در سالن جلسات شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد گفت: استان البرز آماده برپایی انتخاباتی امن، بی طرف و پرشور است. 

 

استاندار البرز افزود: میزان جمعیت شاغلان در استان البرز با رشد قابل توجه ای روبه رو است و این در حالی است که استان البرز رتبه نخست کشور را در احیاء واحدهای تولیدی کسب کرده است.

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی انتخاباتی امن در استان البرز بیان کرد: ساز و کار لازم به منظور برپایی انتخابات شوراهای شهر و روستا همچنین ریاست جمهوری در استان البرز فراهم شده است.

 

وی اظهار کرد: با وجود شرایط کرونا و مشکلات ناشی از آن روند برنامه های توسعه ای استان البرز همچنان در جریان بود و از رونق نیفتاد. 

 

شهبازی بیان کرد: اتحاد، انسجام و همبستگی همچنین شکیبایی در میان شهروندان البرز و مسئولان یکی از مهمترین رویکردهای اساسی است که انتظار می رود با خرد جمعی زمینه انتخاباتی امن و پرشور را فراهم سازد. 

 

شهبازی عنوان کرد: افزایش رشد ۲ درصدی بیمه شدگان اجباری تا پایان مهرماه سال جاری را شاهد هستیم و این امر نشان از اهتمام متولیان امر در عرصه بیمه تأمین اجتماعی است.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: شاهد رشد ۹۴ درصدی صادرات در استان البرز هستیم که این روند توسعه ای ایجاب می کند تا مسئولان سه قوه با نهایت همدلی و اتحاد روند بهبود شرایط زندگی مردم و ایجاد امکانات اولیه را فراهم کنند. 

 

 

کد خبر 1014080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha