برنامه ریزی سرویس های آمریکایی برای تقویت جریان تحریف/ شمارش معکوس شکست دشمن پس از عملیات کربلای ۵

ملک شاهکوهی گفت: کاخ سفید و تمام سرویس های جاسوسی آمریکا به این نتیجه رسیدند که اگر بخواهند در ایران به نتیجه برسند باید جریان تحریف را قدرتمند کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» شامگاه امروز (یکشنبه ۲۱دی) در یادواره شهدای عملیات کربلای پنج اظهار کرد: عملیات کربلای چهار به لحاظ شرایطی که داشت باعث شده دشمن به پیروزی چشمگیری در این عملیات برسد و دشمن پس از این عملیات تصور نمی کرد که در مدت کوتاهی رزمندگان ما قصد عملیات داشته باشند و لذا برخی از فرماندهان رژیم بعث به مرخصی رفته بودند.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: با وجود اینکه از عملیات کربلای چهار لشکرهای ما آسیب دیده بود اما فرمانده وقت کل سپاه تصمیم می گیرد که عملیات کربلای پنج را اجرا کند.

 

ملک شاهکوهی متذکر شد: دشمن در منطقه عملیات کربلای پنج استحکامات زیادی ایجاد کرده بود و در چنین شرایط سختی عملیات کربلای پنج با رمز یا فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) رقم خورد.

 

وی بابیان اینکه پس از عملیات کربلای پنج شمارش معکوس شکست دشمن آغاز شد، متذکر شد: اگر در عملیات کربلای پنج می توانستیم از امکانات زرهی استفاده کنیم قطعا در این عملیات بصره سقوط می کرد.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان یادآور شد: سال ۶۵ پس از این عملیات دشمن شکست را پذیرفت و با شرایطی که جمهوری اسلامی مشخص کرده بود قطعنامه را امضاء کرد.

 

ملک شاهکوهی یادآور شد: کشور در شرایط خاصی به سر می برد و دشمن با تمام توان در برابر انقلاب ایستاده است.

 

وی ابراز داشت: دشمنانی که به دنبال نابودی انقلاب هستند خود در مسیر اضمحلال قرار دارند، شاهد آن بودیم که در روزهای گذشته کنگره آمریکا به تصرف اغتشاشگران درآمده بود.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: در شرایط سرنوشت سازی قرار داریم و نقش پیشکسوتان دفاع مقدس که در گام نخست انقلاب نقش به سزایی در اعتلای اهداف و ارمان های انقلاب داشتند آفرین بودند در گام دوم نیز حائز اهمیت است.

 

ملک شاهکوهی افزود: کاخ سفید و تمام سرویس های جاسوسی آمریکا به این نتیجه رسیدند که اگر بخواهند در ایران به نتیجه برسند باید جریان تحریف را قدرتمند کنند.

 

وی بابیان اینکه برنامه ریزی های دشمن در طول ۴۰ سال گذشته با شکست همراه بود، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند اگر جریان تحریف در کشور شکست بخورد قطعا جریان تحریم شکسته می شود.

 

 

کد خبر 1014087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha