رونمایی از سامانه آنلاین دریافت بلیت بازدید نمایشگاه شیراز

موسوی گفت: در راستای صیانت از سلامت بازدیدکنندگان و اجرای دستور العمل های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا و همچنین کنترل و تنظیم همزمان تعداد بازدیدکنندگان حاضر در سالن های نمایشگاهی و جلو گیری از ازدحام جمعیت، این سامانه راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمود موسوی»، با اعلام شروع به کار سامانه آنلاین صدور بلیت بازدید نمایشگاهی گفت: در راستای صیانت از سلامت بازدیدکنندگان  و اجرای دستور العمل های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا و همچنین کنترل و تنظیم همزمان تعداد بازدیدکنندگان حاضر در سالن های نمایشگاهی و جلو گیری از ازدحام جمعیت، این سامانه راه اندازی شده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: سامانه آنلاین دریافت بلیت بازدید از نمایشگاه ها برای اولین بار در کشور توسط شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ابداع و رونمایی می شود.

وی اضافه کرد: اولین نمایشگاهی که با استفاده از این سامانه برگزار می شود، بیست و نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان است که از روز سه شنبه 23 دی ماه شروع به فعالیت می کند و تا روز شنبه 27 دی ماه ادامه خواهد داشت.

موسوی اعلام کرد: شیوه دریافت بلیت این نمایشگاه کاملا رایگان بوده و متقاضیان می توانند برای دریافت آن به وب سایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir مراجعه کنند.

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس ادامه داد: بازدیدکنندگان نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان توجه داشته باشند بازدید از این نمایشگاه صرفا با ثبت نام و دریافت بلیت رایگان امکان پذیر است و برنامه زمان بندی در 2 سانس  از 13 و 30 تا 16 و 15 و  از 16 و 45 تا 19 و 30 برای هر روز این نمایشگاه تعیین شده است.

وی اضافه کرد: ورود به سالن های نمایشگاهی علاوه بر ارایه بلیت به صورت دیجیتال در تلفن همراه یا نسخه چاپ شده و الزام استفاده از ماسک، منوط به تاییدیه سلامت از سامانه وزارت بهداشت و تب سنجی که در هنگام ورود به هر سالن با استعلام کد ملی مراجعه کنندگان انجام می شود تا با پایش سلامت افراد از ورود بیماران در دوران نقاهت و قرنطینه جلوگیری شود.

موسوی تاکید کرد: این نمایشگاه از روز سه شنبه 23 دی ماه تا روز شنبه 27 دی ماه روزانه از ساعت 13 و 30 تا 19 و 30 دایر است و بازدید کنندگان می توانند با تهیه بلیت به صورت رایگان از وب سایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، صرفا در بازه زمانی درج شده در بلیت به محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه کنند.

کد خبر 1014117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha