طرح ملی ایران قوی یک جریان سازی منسجم فرهنگی است

مقدم با اشاره به اهمیت روند فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در جهت رشد و احیاء مساجد گفت: طرح ملی ایران قوی یک جریان سازی منسجم فرهنگی است.

« ناصر مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند اجرایی طرح ملی ایران قوی که با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال انجام است گفت: طرح ملی ایران قوی یک جریان سازی منسجم فرهنگی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: ظرفیت ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد زمینه احیاء مسجد تراز اسلامی است آنچنان که کاربردهای مختلف مسجد با همراهی امام مسجد به صورت ساختارمند نشان داده می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت تقویت و رشد ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: طرح ایران قوی به نوبه خود یکی از طرح های اجرایی با قابلیت های موثر فرهنگی است که می تواند زمینه ساز تقویت و رشد ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد تلقی شود.

 

وی با بیان اهمیت تنوع در روند فعالیت ها همچنین رشد ویژه برنامه های فرهنگی هنری در نهاد مسجد عنوان کرد: طرح ایران قوی به واسطه تنوع در اجرای طرح یک فرصت اساسی در جهت زیست بوم مومنانه بچه های مسجد است. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: استان البرز به عنوان استان معین در بخش رواق نمایش است که این مهم متناسب با جایگاه محوری کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه نمایش و تئاتر بچه های مسجد است. 

 

 

کد خبر 1014139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha