۵۰ خودرو آتش نشانی و خدمات ایمنی در اهواز رونمایی شد

آیین رونمایی از ۵۰ خودرو سبک، سنگین و تجهیزات آتش نشانی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، آیین رونمایی از ۵۰ دستگاه خودرو سنگین، سبک و تجهیزات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز شب گذشته (یکشنبه ۲۱ دی) با حضور استاندار خوزستان، شهردار اهواز، رئیس و اعضای شورای شهر کلانشهر اهواز، جمعی دیگر از مدیران استانی و آتش نشان‌ها در ایستگاه آتش نشانی گلستان برگزار شد.

 

در این مراسم از ۱۰ خودروی آتش نشانی سنگین مخصوص خاموش کردن آتش، سه دستگاه خودروی امداد و نجات، هفت دستگاه خودرو نیمه سنگین مخصوص آتش خاموش کردن، یک دستگاه خودرو بالابر، یک دستگاه خودرو جرثقیل، هفت دستگاه موتورسیکلت مجهز به سیستم اطفا حریق، یک دستگاه خودرو کفی مخصوص حمل پمپ مکش، ۱۰ دستگاه خودرو شاسی و ۲ دستگاه بابکِت مخصوص آوار برداری رونمایی شد.

 

علاوه بر رونمایی از دستگاه ها فوق و تقویت ناوگان خودرویی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از ۱۰ دستگاه کپسول تنفسی اکسیژن، ۲۵۰ دست لباس ضد حریق، ۹ دستگاه ژنراتور برقی، سه دستگاه ست امداد و نجات جاده ای و ۱۰ دستگاه پمپ کف کِش برای تقویت تجهیزات در عملیات نیز رونمایی شد.

 

در ابتدای این مراسم «مهدی مرادحسینی» ضمن خیر مقدم به مدعوین اظهار کرد: کار بسیار بزرگی در دوران مدیریت شهرداری اهواز انجام شده است؛ در زمان مدیریت این شهردار اهواز عددها تغییر پیدا کرده است.

 

معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: سال ها ۲۶ خوردو بوده اما در یک سال ۵۰ خودرو آتش نشانی به این سازمان اضافه شده است که قطعا این عملکر قابل قیاس نیست.

 

در ادامه «مهران باباپور» نیز عنوان کرد: این کار در سازمان آتش نشانی تحول بزرگی بود در ۲۶ سال گذشته شاهد مدیریت و سرویس آتش‌نشانی بودیم که در حد بضاعت مردم اهواز نبود.

 

نایب رئیس شورای کلانشهر اهواز تصریح کرد: به همت استاندار خوزستان، شهردار اهواز، اعضای شورای شهر و کارکنان آتش نشانی شاهد رونمایی این جشن بزرگی در ارتباط با آتش نشانی هستیم.

 

کد خبر 1014184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha