۲۲ هزار بسته معیشتی بین اقشار نیازمند گلستانی توزیع می شود

فلاحی گفت: ۲۲ هزار بسته معیشتی به کمک کارگروه حمایتی ستاد گرامیداشت در دهه فجر در استان بین اقشار نیازمند توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد فلاحی» صبح امروز (دوشنبه 22 دی) در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد:  امسال با توجه به شرایط کرونا در مناسبت های ملی و مذهبی حتی نسبت به سنوات گذشته که اپیدمی کرونا وجود نداشت جدی تر اقدام کردیم.

 

مسئول اجرای مراسمات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان  ادامه داد: با ابتکار عمل و بهره گیری از فضای مجازی برنامه های متنوعی در فضای مجازی و بستر جامعه با رعایت پروتکل های بهداشتی در مناسبت های ملی و مذهبی در استان گلستان برگزار شد.

 

فلاحی یادآور شد: امسال نیز با توجه به شرایط کرونا اجرای برنامه های دهه فجر در فضای مجازی تقویت شده است.

 

وی به شکل‌گیری کارگروه های مختلف برای برنامه های دهه فجر اشاره کرد و افزود: 22 کارگروه به این منظور شکل گرفته است و برنامه ریزی لازم برای اجرای برنامه ها انجام شده است.

  

مسئول اجرای مراسمات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان  متذکر شد: انتظار داریم کارگروه ها همچون سنوات گذشته با توجه به شرایط کرونایی برنامه ریزی لازم برای اجرای برنامه های دهه فجر داشته باشند.

 

فلاحی خاطرنشان کرد: تجلیل از شهدا و ایثارگران، برپایی نمایشگاه ها، آذین بندی و تزئینات شهری، برپایی جشنواره ها، تجلیل از مبارزین عرصه انقلاب از جمله برنامه هایی است که در دهه فجر در نظر گرفته شده است.

 

وی بابیان اینکه امسال برنامه های دهه فجر با رویکرد مسجد محوری است، افزود: 22 هزار بسته معیشتی به کمک کارگروه حمایتی ستاد گرامیداشت در دهه فجر در استان بین اقشار نیازمند در دهه فجر توزیع می شود.

 

 

کد خبر 1014308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha