احیای شبکه قدیمی برق با هدف تجهیز کارگاه پروژه کارخانه قند دزفول

پیام فر گفت: شبکه قدیمی توزیع برق که به دلیل عدم استفاده از مدار خارج شده بود با هدف آغاز هر چه سریع‌تر پروژه کارخانه قند دزفول احیا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «محسن پیام فر» ظهر امروز (دوشنبه ۲۲ دی) در حاشیه بازدید از محل احداث کارخانه قند دزفول که با حضور سایر مسوولان انجام گرفت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدتی است پروژه احداث کارخانه قند دزفول با سرمایه‌گذاری بنیاد برکت آغاز شده و به مرحله تجهیز کارگاه رسیده است.

 

رئیس شبکه توزیع برق دزفول افزود: با توجه به وجود ضرورت و سرعت لازم در تامین نیاز اولیه ۵۰۰ کیلوواتی این پروژه نسبت به احیای شبکه برق قدیمی موجود در آن منطقه اقدام شد.

 

وی با اشاره به قدیمی بودن این خط اضافه کرد: این شبکه در دهه ۶۰ با هدف تامین برق محل اعزام رزمندگان عزیز اسلام به جبهه های نبرد حق علیه باطل احداث شده و به علت اینکه مشترکی بر روی آن نبوده سال هاست که از مدار خارج شده است.

 

پیام فر تصریح کرد: چون این شبکه قابلیت بهسازی و اتصال مجدد به شبکه را داشت با تلاش جهادی همکاران بنده در معاونت مهندسی و بهره برداری مدیریت برق دزفول، این شبکه قدیمی در یک روز و طی ۱۰ ساعت عملیات مستمر با تعویض تجهیزات و متعلقات فرسوده احیا و کارخانه قند دزفول بعد از سه دهه به عنوان اولین مشترک برق این شبکه با هدف توسعه و پیشرفت صنعتی شهرستان از خدمات این مدیریت بهره مند شد.

 

کد خبر 1014358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha