فراخوان تاسیس گذر فرهنگ و هنر در همدان

احسانی، از انتشار فراخوان تاسیس گذر فرهنگ و هنر در مجتمع فرهنگی هنری سردار سلیمانی واقع در شهرک مدنی همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، «احمدرضا احسانی» گفت: گذر فرهنگ و هنر در مجتمع فرهنگی و هنری سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ( هنرستان هنرهای زیبا) واقع در شهر ک مدنی راه اندازی خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان  با بیان اینکه افراد واجد شرایط می‌توانند طرح خود را برای راه‌اندازی گذر فرهنگ و هنر به اداره کل ارسال نمایند، افزود: از متقاضیان و مسئولان مراکز فرهنگی و هنری که از این اداره کل مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند؛ دعوت می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم های مربوطه تا تاریخ 30 دی ماه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، واحد معاونت فرهنگی و رسانه‌ای مراجعه و یا با شماره تلفن 20- 32512118  داخلی 124 تماس حاصل نمایند.

 

وی در ادامه به ثبت نام برای دریافت بن کتاب ویژه دانشجویان طلاب و اعضای هیئت علمی خبر داد و گفت: کتاب‌های عرضه شده در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با تخفیف ۲۰ درصدی در اختیار خریداران قرار می گیرد و خریداران، کتاب ها را به صورت رایگان از نمایشگاه دریافت می کند.

 

احسانی با بیان اینکه خریداران بابت ارسال کتاب هزینه پرداخت نخواهند کرد؛ گفت: دانشجویان، طلاب و اساتید حوزه و دانشگاه و ... می توانند برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب به سایت ketab.ir  مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند. در نمایشگاه مجازی کتاب تمام یارانه ها به کد ملی افراد اختصاص پیدا می کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: امکان بازید و خرید همزمان یک میلیون و 500 هزار کاربر در سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران فراهم شده است و بازدید 24ساعته انجام می شود و فرآیند خرید و مشاهده کتاب ها در طول شبانه روز برقرار خواهد بود.

 

کد خبر 1014362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha