۱۸۰ نفر عضو کانون های مساجد استان اردبیل در مسابقه قرآنی «مدهامتان» مشارکت کرده اند

سقاء گفت: تاکنون ۱۸۰ شرکت کننده عضو کانون های مساجد استان اردبیل در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» مشارکت کرده اند و امیدواریم این تعداد نیز افزایش داشته باشد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: استقبال فعالان کانون های مساجد استان اردبیل از مسابقه قرآنی «مدهامتان» مثال زدنی است و امسال نیز شاهد حضور خوب اعضای کانون ها در فعالیت های قرآنی هستیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: مرحله ثبت نام چهاردهمین مسابقه قرآنی مدهامتان از شهریور ماه آغاز و این روند تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: این دوره از مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می شود و علاقمندان می توانند فیلم تلاوت خود را در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir بارگذاری کنند.

 

سقاء ادامه داد: رشته های اذان در رده سنی 9 تا 14 سال و مکبری در رده سنی زیر 9 سال و 9 تا 14 سال ویژه برادران و رشته های تلاوت نور (ترتیل) و قرائت نماز در رده سنی 9 تا 14 سال نیز ویژه برادران و خواهران است.

 

وی تاکید کرد: در رشته تلاوت نور الگوی تلاوت از سوره های از سوره های «یاسین»، «الرحمن» و «واقعه» خواهد بود و علاقمندان برای اطلاع از شرایط اختصاصی هر رشته می توانند به سامانه بچه های مسجد مراجعه کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: تاکنون 180 شرکت کننده عضو کانون های مساجد استان اردبیل در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» مشارکت کرده اند و امیدواریم این تعداد نیز افزایش داشته باشد.

 

سقاء اظهار داشت: مسابقه قرآنی «مدهامتان» یکی از بزرگترین گردهمایی فعالان قرآنی کانون های مساجد است که هر ساله در مرحله اول به صورت استانی و مرحله بعدی آن به صورت کشوری برگزار می شود.

کد خبر 1014363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha