فرماندار خوسف خواستار تشکیل کمیته ساخت و ساز غیر مجاز شد

آخوندی خواستار تشکیل کمیته شهرستانی در جهت تسهیل گری و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمدعلی آخوندی» امروز (22 دی) در جلسه ساخت و ساز های غیرمجاز شهرستان خوسف اظهار کرد: وظیفه اصلی ما در ساخت و سازهای شهری و روستایی، اجرای قانون با رعایت جایگاه مردمی و انعطاف کاری بر اساس شرایط است.

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه در برابر قانون نیستیم بلکه مجری قانونیم، گفت: دستگاه های نظارتی انتظاراتی دارند که باید با همفکری و همسویی در برنامه ها برآورد شود.

 

آخوندی تصریح کرد: همه اعتقاد داریم چون روند اخذ مجوزهای قانونی ساخت و ساز طولانی و سخت شده است، مردم به ناچار اقدام به ساخت و سازهای غیر قانونی می کنند لذا برای کاهش روند مجوزها و استعلامات، برنامه ریزی خاصی در سطح استان و در سطح کلان باید انجام شود.

 

وی در ادامه خواستار تشکیل کمیته های شهرستانی در جهت تسهیل گری و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز روستایی و شهری شد و افزود: همچنین جهاد کشاورزی با استفاده از ظرفیت شوراها و دهیاری ها باید آگاهی بخشی و پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز را در دستور کار داشته باشد.

 

فرماندار خوسف بیان کرد: برای ساخت و سازها باید شرایط منطقه و مردم ملاک عمل قرار گیرد چراکه ساخت و سازها در برخی مناطق به امنیت کمک شایانی می کند.

کد خبر 1014417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha