حراست از محتوا و هویت انقلاب اسلامی برای جلوگیری از  تحریف، یک ضرورت است

حجت الاسلام خاضع ضمن تاکید بر گرامی داشت ایام الله دهه فجر، گفت: حراست از محتوا و هویت انقلاب اسلامی برای جلوگیری از تحریف، یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید جواد خاضع» امروز (۲۲ دی ماه) در نشست هم اندیشی دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: بزرگداشت انقلاب اسلامی که تنها انقلابی است که بر پایه شریعت، اخلاق و عقلانیت بنا نهاده شده یک ضرورت و وظیفه ای همگانی است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر ( ۱۲ و ۲۲ بهمن) باید گرامی داشته شود، گفت: باید از مضمون و محتوای آن حراست کنیم.

 

وی بزرگداشت این ایام الله را نیازمند عزم عمومی و همت و اراده جمعی در همه سازمان ها، ادارات و نهادها دانست و ادامه داد: باید محتوا، هویت، آرمان ها و ارزش های گفتمان انقلاب اسلامی را با محوریت اندیشه های امامین انقلاب تبیین کنیم.

 

حجت الاسلام خاضع ضمن تاکید بر توجه به رویکردهای مردمی برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر، یادآور شد: باید خدمات، دستاوردها و موفقیت های نظام اسلامی در حوزه های مختلف که با اتکا به دانش بومی و علیرغم همه توطئه ها، فتنه ها و تحریم های دشمنان به دست آمده را تشریح کنیم و به شبهات پاسخ دهیم.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه باید دشمن شناسی و شیوه های مقابله با توطئه ها را به خوبی تبیین و تشریح کنیم، اضافه کرد: باید کانون ها و بسترهای نفوذ دشمنان را شناسایی و معرفی کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های بزرگداشت دهه فجر باید به حفظ و تقویت وحدت، همبستگی و انسجام ملی منجر شود، ادامه داد: باید از هر گونه اقدام و برنامه تفرقه انگیز خودداری شود و همه در راستای ارتقاء و تقویت وحدت و همبستگی در بین اقشار مختلف جامعه تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام خاضع خاطرنشان کرد: هر اندازه که یکپارچگی و انسجام ملی تقویت شود، اقتدار نظام جمهوری اسلامی در ابعاد داخلی، منطقه ای و بین المللی افزایش پیدا می کند.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید همچنین دستاوردهای افتخار آمیز انقلاب اسلامی را در دفاع مقدس، جبهه مقاومت، رشادت های سردار بزرگ و پرافتخار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای مقاومت و همچنین جهاد علمی شهدای والامقام هسته ای و فرهنگ اصیل و ناب جهاد و شهادت را به زیبایی ترویج، توصیف و تبیین کنیم.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از رسانه های مکتوب و مجازی به ویژه صدا و سیما، اظهار کرد: رسانه ها در این زمینه ها و همچنین در رویارویی و مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم جبهه استکبار وظیفه ای مهم و رسالتی تاریخی بر عهده دارند.

 

حجت الاسلام خاضع یادآور شد: اغلب برنامه‌های ایام الله دهه فجر با توجه به بیماری کرونا در بستر فضای مجازی خواهد بود و اجرای حضوری و میدانی برنامه‌ها همراه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به تصمیم ستاد ملی کرونا بستگی دارد.

 

 

گفتنی است در پایان این نشست، احکام ۲۲ کارگروه دهه فجر انقلاب اسلامی شامل، کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیما، کارگروه اصناف و بازاریان با مسئولیت اتاق اصناف استان، کارگروه انجمن ها، هیئات و کانون های اسلامی با مسئولیت اداره کل تبلیغات اسلامی استان، کارگروه ایثارگران با مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران، کارگروه بسیج با مسئولیت سپاه فتح استان، کارگروه فرهنگی و هنری با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارگروه دانشجویی و دانشگاهیان با مسئولیت دانشگاه یاسوج، کارگروه فضای مجازی با مسئولیت معاونت فضای مجازی سپاه فتح استان، کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی با مسئولیت شهرداری، کارگروه قرآن با مسئولیت اداره کل تبلیغات اسلامی، کارگروه قضایی با مسئولیت دادگستری استان، کارگروه کارگری و کارآفرینی با مسئولیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارگروه کودک و نوجوان با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارگروه مساجد با مسئولیت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد، کارگروه نیروهای مسلح با مسئولیت نیروی انتظامی استان، کارگروه همکاری و تشکل های مردمی با مسئولیت کمیته امداد امام خمینی (ره)، کارگروه ورزش و جوانان با مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان استان و کارگروه مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، همراه با اهداف، وظایف و نحوه تشکیل کارگروه ها توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج تقدیم روسای کارگروه ها شد.

 

 

 
کد خبر 1014450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha