برگزاری «سه‌شنبه‌های مهدوی» از سوی کانون خواهران «زهرای اطهر» دهکویه

اخوت از برگزاری طرح «سه‌شنبه‌های مهدوی» از سوی کانون خواهران «زهرای اطهر» دهکویه به نیت سلامتی امام زمان(عج) خبر داد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، با اشاره به طرح «سه‌شنبه‌های مهدوی» گفت: حرکتی خودجوش برای یادآوری عزیزترینی که در این دل‌مشغولی‌های زندگی شده است غریب‌ترین، طرح‌ریزی شده تا شاید با عنایت حضرت صاحب‌الزمان(عج) باعث چشاندن نمکی از طعم زندگی مهدوی به جامعه شود.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ادامه داد: کانون خواهران «زهرای اطهر» شهر دهکویه به نیت سلامتی امام زمان(عج) هر سه‌شنبه در نیمه هفته اقدام به برگزاری طرح «سه‌شنبه‌های مهدوی» به مدیریت خانم زهرا اصیل در منازل اعضای کانون می‌کند.

 

وی با بیان اینکه این اقدام به منظور آشنایی کودکان با مهدویت، مسئولیت‌پذیری و مشارکت در کارها انجام می‌شود، افزود: در این طرح وسایل و امکانات کانونی از قبیل مقوا، کاغذ رنگی، چسب و غیره در اختیار کودکان قرار گرفته می‌شود و آن‌ها از خلاقیت خودشان بهره‌گیری و کارهای دستی آماده می‌کنند تا در راه آقا امام زمان(عج) به نمازگزاران هدیه دهند و به نماز جماعت تشویق و جذب شوند.

 

اخوت با تأکید بر اینکه هر کس با هر توانی می‌تواند خدمتی به مردم ارائه دهد و این خدمات را نذر سلامتی امام زمان(عج) کند، تصریح کرد: باشد که این تلاش‌ها مورد رضایت حضرت ولیعصر عجل‌الله قرار گیرد و ان‌شاءالله با ایجاد جامعه مهدوی زمینه‌ساز ظهور حضرت باشیم.

کد خبر 1014497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha