دانشگاه جهرم ۲۸ دی ماه میزبان یک شهید گمنام دفاع مقدس است

تسلیم از تشییع و تدفین یک شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه در ۲۸ دی ماه به میزبانی دانشگاه جهرم خبر داد.

«فاطمه تسلیم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت یاد و خاطره آلاله های خونین دوران شکوهمند دفاع مقدس، گفت: شهدا سند حقانیت ملت ایران در برابر زورگویی های متجاوزان در تمام عرصه های مختلف کشور هستند.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه جهرم با یادآوری مجاهدت های شهدای والامقام ایران اسلامی، افزود: یاد و خاطره این گلگون کفنان عرصه ایثار و مجاهدت برای همیشه در اذهان هر ایرانی جاودانه بوده و این فداکاری ها هرگز فراموش نمی شود.

 

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان افراد جامعه به ویژه نسل جوان، تصریح کرد: برگزاری یادواره ها و بیان خاطرات شهدای دفاع مقدس از جمله اموری است که در ترویج و گسترش فرهنگ ایثارو شهادت نقش موثری دارد.

 

تسلیم همچنین تشییع و تدفین شهدای گمنام دفاع مقدس را از دیگر جلوه های گسترش فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و اظهار داشت: این مهم به همت مسئولان دانشگاه جهرم در اولویت قرار گرفته است.

 

وی از تشییع و تدفین یک شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه جهرم خبر داد و گفت: این برنامه همزمان با ایام سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه جهرم  ادامه داد: این شهید گمنام که در 17 سالگی به فیض رفیع شهادت نائل آمده در جریان جنگ تحمیلی به جرگه شهدا پیوسته است.

 

وی با دعوت از شهروندان جهت شرکت در آیین تشییع و تدفین این شهید گمنام دفاع مقدس، عنوان کرد: با حضور باشکوه در استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر و آسمانی این شهید گمنام، قدردان فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان باشیم.

 

تسلیم خاطرنشان کرد: این مراسم ساعت 9 و نیم صبح روز یکشنبه 28 دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب (س) در دانشگاه جهرم برگزار می شود.

کد خبر 1014616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha