تابلو «سیر و سلوک تا شهادت» در اداره ارشاد کاشان به نمایش گذاشته شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: تابلو «سیر و سلوک تا شهادت» با موضوع سردار شهید قاسم سلیمانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان به نمایش گذاشته شده است.

میثم نمکی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: اثر هنری «سیر و سلوک تا شهادت» با موضوع سردار سلیمانی از روز شنبه ۱۳ دی ماه به مدت دو هفته در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان جهت بازدید علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان افزود: این تابلو از سری طرح های «سماع خط» اثر استاد «سعید بوجار آرانی» است که به ابعاد ۷۰ در ۱۰۰ سانتی متر با تکنیک راپید روترینگ و ‌ماژیک نقاشی شده است.

 

نمکی افزود: این اثر نقاشی تا ۲۷ دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در معرض دید علاقه مندان قرار دارد و  هنردوستان می توانند برای بازدید از این اثر هنری در ساعات اداری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان مراجعه کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: سعید بوجار آرانی مدیر مسؤول آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی سعید  آران و بیدگل،کارشناس مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و از اساتید نقاشی منطقه است که با سابقه بیش از چهار دهه در حوزه هنرهای تجسمی و حداقل سه دهه در امر آموزش تدریس هنر طراحی و نقاشی به علاقه مندان و هنرجویان فعالیت می کند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان بیان داشت: حاصل فعالیت این هنرمند، تربیت هنرجویان کار بلدی همچون فاطمه حمامی نصرآبادی  هنرمند توان یاب این دیار کویری است که شهره جهانی دارد . بیش از یک دهه فعالیت و تلاش سعید بوجار به صورت افتخاری در امر آموزش و به سامان رساندن این هنرمند توان یاب با معلولیت بالای ۸۰ درصد قابل توجه اهل فن و کارشناسان بوده است.


نمکی افزود: استاد سعید بوجار تاکنون بیش از ۱۱۰ اثر هنری در سبک جدید از سری طرح های سماع خط از خود بر جای گذاشته است./

کد خبر 1014782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha