روزانه ۱۵ تن روغن خوراکی در خراسان جنوبی توزیع می شود

جویبان از توزیع روزانه ۱۵ تن روغن خوراکی در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: ۱۸۵ تن روغن جامد جذب شده و در تمام شهرستان‌ها در حال توزیع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «الیاس جویبان» امروز (۲۳ دی) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: روغن خوراکی به اندازه کافی به استان خراسان جنوبی اختصاص پیدا کرده است.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از توزیع روزانه ۱۵ تن روغن خوراکی در استان خراسان جنوبی خبر داد و افزود: ۱۸۵ تن روغن جامد جذب شده است و در تمام شهرستان‌های خراسان‌جنوبی در حال توزیع است.

 

 جویبان با بیان اینکه در حال حاضر  ۳۸۰ تن انواع روغن مایع خوراکی در استان خراسان جنوبی در حال توزیع است، بیان کرد: این مقدار روغن از طریق شرکت‌های پخش به صورت مویرگی در بین واحدهای خرده‌فروشی انجام می‌شود تا کمبودی در استان احساس نشود.

 

وی در ادامه از توزیع روزانه ۱۵ تا ۲۰ تن روغن مایع و سرخ کردنی در استان خبر داد و گفت: مشکل کمبود روغن جامد مربوط به کل کشور بوده و تنها مربوط به خراسان جنوبی نمی‌شود.

 

جویبان با بیان اینکه در ۹ ماه گذشته حدود ۹ هزار تُن انواع کالای اساسی با هدف تنظیم بازار در استان شده است، تصریح کرد: هیچ گونه نگرانی در بخش تأمین کالا در استان وجود ندارد و جذب، تامین و توزیع اقلام اساسی به صورت مستمر در حال انجام است.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در پایان گفت: همشهریان عزیز در مرکز استان می توانند روغن جامد مورد نیاز را از فروشگاه های اینترنتی و واحدهای صنفی منتخب در شمال شهر دریافت کنند.

 

کد خبر 1014795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha